سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۷۶۷
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت اجرای جاده دیلم –بهبهان این پروژه باید بدون هیچ وقفه ای در زمان مقرر به پایان برسد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح و اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان دیلم در گفت و گو با ایرنا افزود: به تفاهم و وعده ای که برای تخصیص اعتبارات برای سرعت بخشی  در اجرای محور دیلم – بهبهان دادم، عمل می‌کنم.

وی با تاکید بر سرکشی هفتگی فرماندار از روند اجرای جاده دیلم- بهبهان اظهارکرد: در مسیر اجرای کارهای توسعه‌ای استان با هیچ کسی تعارف ندارم برهمین اساس این پروژه باید براساس برنامه زمانبدی با سرعت پیش برود تا وعده ای که به مردم در این رابطه داده شده محقق شود .

استاندار بوشهر گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در استان بوشهر مثبت است و با نگاهی منصفانه باید در این رابطه نمره خوبی به دولت داده شود.

گراوند یادآور شد: دولت تدبیر و امید تجربه دوران دفاع مقدس، سال‌های خدمت دولت‌های سازندگی، اصلاحات و دیگر دولت‌ها را دارد و با وجود محدودیت‌های حاکم و به‌لحاظ  مشکلات مالی با هیچ کدام از دولت‌های بعد از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع مالی ناشی از تحریم‌های ظالمانه اماهیچ پروژه‌ای روی زمین نمانده  فعال هستند.

استاندار بوشهر گفت : با توجه به اینکه ورودی استان بوشهر از سمت شمال از راه شهرستان دیلم انجام می‌شود شورا و شهرداری در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

گراوند از تخصیص۵۰ میلیارد ریال برای ساحل سازی دیلم خبرداد و گفت: با توجه به مناطق گردشگری و توریستی، ساحل زیبا و جذاب موجود در این شهرستان باید زمینه‌ای فراهم شود تا گردشگران تغییرات ایجاد شده را احساس و این منطقه را با خاطره‌های  خوب ترک کنند.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر