چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۷۸۳
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: فرماندار گناوه با بیان اینکه شهرستان گناوه امنیت مطلوبی در دریا و خشکی دارد، گفت: هفته دولت متعلق به همه نیروها و خدمتگزاران ملت است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد عصر پنجشنبه در دیدار با فرمانده و نیروهای دریابانی شهرستان گناوه به مناسبت هفته دولت با تبریک این هفته اظهار داشت: نگاه ما بر این است که افتتاح پروژه ها در شهرستان گناوه مختص هفته دولت نباشد و پروژه‌ها در زمان تکمیل و آماده شدن افتتاح و در اختیار مردم شریف شهرستان  قرار گیرد.

وی افزود: در شهرستان گناوه در هفته دولت پروژه های خوبی در حوزه های مختلف با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

فرماندار گناوه ضمن تقدیر از تلاش نیروها و فرماندهی دریابانی شهرستان گناوه گفت: نیروی دریابانی شهرستان گناوه در برقراری امنیت بسیار تاثیرگذار است و تلاش این نیروها برای برقراری امنیت در دریا و خشکی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت هر تیم و مجموعه است و در شهرستان گناوه همه با همدلی و همراهی  در رفع مشکلات تلاش می کنند.

وی گفت: هفته دولت متعلق به همه نیروها و خدمتگزاران ملت در هر لباس و مقامی که در حال خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند است و همه شما حامیان دولت هستید که همدلی و همراهی شما باعث کسب موفقیت های شهرستان شده است.

فرماندار گناوه گفت:تلاش های شبانه روزی و هوشیاری دریابانی شهرستان گناوه و کشفیات چشمگیر این نیروها بخصوص در ماه های اخیر با وجود تمام مشکلات  و امکانات و کمبود نیرو قابل تقدیر و مایه آرامش مردم و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی دریابانی گناوه همواره همراه ودر کنار مسئولان شهرستان و در شورای تامین حضوری فعال و کارگشا دارد که وجود این فرماندهان در شهرستان مایه خرسندی و افتخار  است.

ایجاد کلانتری دوم شهرستان

فرماندار گناوه در دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان گناوه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت متعلق به همه نیروها و کسانی است که در راه خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی تلاش می کنند و نیروی انتظامی از مهمترین خادمان و حامیان نظام اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان گناوه یکی از نیروهای پرقدرت و توانمند و دارای برنامه در سطح استان بوشهر است که دارای  نیروهای توانمند که در همه صحنه ها حضوری فعال دارند.

فرماندار گناوه گفت:نیروی انتظامی شهرستان گناوه  نسبت به سال گذشته از نظر کشفیات و سایر موارد در سطح مطلوب و بالایی  قرار دارد و این با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی ممکن شده است.

وی گفت: تامین امنیت در شهرستان گناوه با سایر شهرستان قابل قیاس نیست و از بابت تامین  مطلوب امنیت در شهرستان  نلاش همه نیروهای انتظامی قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه ادامه داد:شهرستان گناوه از نظر امنیت از امن ترین شهرهای کشور است و به وجود نیروهای توانمند انتظامی در این زمینه  بر خود می بالیم.

پاک نژاد گفت: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با حضور موثر در شورای تامین شهرستان و ارائه گزارشات خوب باعث برنامه ریزی بهتر برای شهرستان می شود.

فرماندار گناوه عنوان کرد: ایجاد کلانتری دوم شهرستان، ایجاد پلیس فتا و پیگیری دوربین های پایش تصوریری  از ضروریات این شهرستان هستند مد نظر ما قرار دارد که پیگیر آن هستیم.

همراهی سپاه و دولت در رفع مشکلات

سید علی پاک نژاد  در دیدار با نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) ناحیه گناوه به مناسبت هفته دولت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در تمام طول سال بخصوص در هفته دولت باید خدمات نظام اسلامی ارائه شود

فرماندار گناوه گفت: به تعبیر سخن مقام معظم رهبری با پشت سرگذاشتن چهل سال و گام اول انقلاب اسلامی اکنون گام دوم انقلاب آغاز شده است و تاکید ایشان در دیدار با هیئت دولت بر گام دوم بیشتر از گام اول است.

پاک نژاد ادامه داد: دولت نیز در راستای فرمایشات رهبری برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام های موثری برداشته است.

وی با تقدیر از فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه گناوه در همراهی با مسئولان شهرستان یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان منشاء قدرت و تاثیر گذار در  بوده و در طول دوران  انقلاب اسلامی  بخصوص در سیل امسال کشور  اثرات خوبی از خود برجا گذاشته است.

وی گفت: با قرار گرفتن سپاه در لیست تحریم دشمنان نظام اسلامی همه اقشار و گروهاو جناح ها  به حمایت از این نهاد مقدس برخواستند که این اتفاق باعث محبوبیت بیشتر سپاه شد.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت دو موضوع فرهنگ و اقتصاد را مورد تاکید قرار دادند.

وی گفت: امروز کشور ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته که این جنگ بسیار سخت تر از جنگ نظامی  و ردررو با دشمنان است لذا کشورمان  در این برهه  کنونی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی و انسجام همه نیروها نیاز است و باید برای حفظ نظام و انقلاب و کشور این همدلی و وحدت را حفظ کرد.

فرماندار گناوه عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران  همگام با دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی گام بر می دارد که این همراهی با حفظ همدلی و وحدت همراه است.

وی گفت: در شهرستان گناوه سپاه و دولت با وحدت و همدلی در کنار هم هستند و در صحنه های مختلف  سپاه همراه  و  در کنار سایر نیروها  حضوری فعال دارد  که اینگونه حضور نیروها در کنار هم نماد وحدت و همدلی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر