جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: مشکلات و خواسته‌های مردم زیاد است اما بزرگترین خواسته و مطالبه آنها حضور مسئولان در بین مردم و گوش سپردن به درد دل‌های آنها است.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در نشست مدیران استان بوشهر با مسئولان بردخون اظهار داشت: آرزوی 35 ساله مردم بخش بردخون برای حضور استاندار بوشهر در این منطقه عملی شد و خاطره حضور استاندار هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۹
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: مشکلات و خواسته‌های مردم زیاد است اما بزرگترین خواسته و مطالبه آنها حضور مسئولان در بین مردم و گوش سپردن به درد دل‌های آنها است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در نشست مدیران استان بوشهر با مسئولان بردخون اظهار داشت: آرزوی 35 ساله مردم بخش بردخون برای حضور استاندار بوشهر در این منطقه عملی شد و خاطره حضور استاندار هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

وی افزود: بخش بردخون مرکز گسترش علم، فرهنگ و پرورش سرداران و مردان فداکاری همچون سردار شهید بردستانی است که در راه نجات و اعتلای کشور تا پای جان مقاومت و از اهداف نظام پاسداری کردند و عاقبت به فیض شهادت رسیدند. اینک نیز مردان و زنانی را تربیت می‌کند که مایه افتخار و مباهات هستند و در خدمت‌رسانی به مردم ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: مشکلات و خواسته‌های مردم زیاد است اما بزرگترین خواسته و مطالبه آنها حضور مسئولان در بین مردم و گوش سپردن به درد دل‌های آنهاست که این آرزویی محال نیست و با همت و توجه مسئولان می‌توان آن را عملی کرد. چراکه مردم ولی‌نعمتان و صاحبان این انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

امام جمعه بردخون ادامه داد: در بسیاری از اوقات، همین سفرها و حضور در بین مردم موجب ایجاد نشاط و تحرک در آنها می‌شود که هزینه زیادی لازم ندارد و با همت مسئولان امکان‌پذیر است.

به نوشته ی فارس، وی از صبر و متانت مردم تقدیر کرد و گفت: باید هر آنچه می‌توانیم برای مردم به کار بگیریم و ذره‌ای از کار و تلاش دست برنداریم تا در پیشگاه پروردگار شرمنده نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر