پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پروژه یادمان شهدای گمنام شهرستان کنگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.به گزارش فکرشهر، جانشین سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر بعد از ظهر جمعه در آئین کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام شهر کنگان ضمن تبریک مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که در این هفته مبارک در جوار تربت پاک شهدای گمنام شهر کنگان حضور بهم رساندیم.امید محمودی در ادامه اضافه کرد: ما هرچه داریم از این شهدا داریم و مدیون این بزرگان هستیم و بایستی تلاش کنیم که یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۵۹۸۳
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

فکرشهر: پروژه یادمان شهدای گمنام شهرستان کنگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فکرشهر، جانشین سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر بعد از ظهر جمعه در آئین کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام شهر کنگان ضمن تبریک مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که در این هفته مبارک در جوار تربت پاک شهدای گمنام شهر کنگان حضور بهم رساندیم.

امید محمودی در ادامه اضافه کرد: ما هرچه داریم از این شهدا داریم و مدیون این بزرگان هستیم و بایستی تلاش کنیم که یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه احداث یادمان شهدای گمنام کنگان گفت: بسیج سازندگی استان بوشهر به عنوان مجری طرح‌های عمومی دولت است.

محمودی به نحوه اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام دیر اشاره کرد و گفت: زیربنای سازه و محوطه این پروژه 225 متر مربع است، اجرای اسکلت آن نیز بتنی، ارتفاع سقف چهار متر و گنبد آن نیز به صورت پیش ساخته فلزی به ارتفاع هفت متر است.

به نوشته ی مهر، وی در پایان به اعتبار تخصیص یافته این پروژه اشاره و گفت: این پروژه با اعتباری معادل 350 میلیون تومان از محل اعتبارات 2 درصد نفت و گاز تامین شده که احداث خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر