سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: شایعه قتل چند تبعه افغان دراین شهرستان که از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده دروغ است.به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان روز شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: برخی معاندان جمهوری اسلامی ایران که از امنیت پایدار درکشورمان ناخرسندند همواره سعی دارند با فضاسازی و ترویج اخبار دروغ دراجتماع چنین القائاتی را در فضای کشور دامن بزنند. 
کد خبر: ۶۰۰۱
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: شایعه قتل چند تبعه افغان دراین شهرستان که از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده دروغ است.

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان روز شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: برخی معاندان جمهوری اسلامی ایران که از امنیت پایدار درکشورمان ناخرسندند همواره سعی دارند با فضاسازی و ترویج اخبار دروغ دراجتماع چنین القائاتی را در فضای کشور دامن بزنند. 

وی اضافه کرد: پلیس همواره در برقراری ارتباط موثر و هدفمند با اقشار اجتماعی پیشگام بوده و صداقت گفتار را یکی از ارکان برقراری امنیت اجتماعی مردم و لازمه آن می داند.

انصاری، به اشراف اطلاعاتی و امنیتی پلیس و دیگر دستگاههای امنیتی درشهرستان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: پلیس و دستگاه های امنیتی همواره با اقتدار با جریان سازان و شایعه پراکنانی که قصد تشویش اذهان عمومی مردم را دارند، برخورد می کنند. 

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: پرونده رسیدگی به جرم انتشاردهندگان این شایعه باز است و از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است.

وی از مردم خواست اخبار حوادث را تنها از سوی نیروی انتظامی و یا سایت های رسمی دنبال کنند. 

به گزارش فکرشهر، از روز پنج شنبه گذشته تا امروز، چند تصویر که مربوط به قتل عام افاغنه در پاکستان بوده، به عنوان قتل دسته جمعی افغانی های ساکن در دشتستان در فضای مجازی موبایلی منتشر شده بود که واکنش نیروی انتظامی استان را در پی داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر