جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: مقابله با ماهواره‌ها نیازمند آر‌پی‌جی‌های فرهنگی است.به گزارش فکرشهر، سرگرد پاسدار عبدالرضا دشتی در همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته یاداور ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس است.وی با بیان اینکه جنگ واژه‌ای مناسب برای ملت‌های آزادی‌خواه نیست، تصریح کرد: جنگ به ما تحمیل شد و ما این نبرد را دفاع مقدس می‌دانیم که رزمندگان با تمام وجود خود در این جبهه‌ها حاضر شدند و به دفاع از این آب و خاک پرداختند.
کد خبر: ۶۰۰۳
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: مقابله با ماهواره‌ها نیازمند آر‌پی‌جی‌های فرهنگی است.

به گزارش فکرشهر، سرگرد پاسدار عبدالرضا دشتی در همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته یاداور ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جنگ واژه‌ای مناسب برای ملت‌های آزادی‌خواه نیست، تصریح کرد: جنگ به ما تحمیل شد و ما این نبرد را دفاع مقدس می‌دانیم که رزمندگان با تمام وجود خود در این جبهه‌ها حاضر شدند و به دفاع از این آب و خاک پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به تفاوت‌های دوران دفاع مقدس با دیگر جنگ‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در این جنگ رزمندگان ما علاوه بر دفاع از مرز‌های زمینی خود، از مرزهای عقیدتی خود نیز دفاع می‌کردند و این موضوع را می‌توان به عنوان تفاوت‌های این جنگ عنوان کرد.

دوران دفاع مقدس افتخاری برای ملت ایران است

وی به برکات و ارزش ‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس ما باعث شد تا این انقلاب به آن سوی مرزها صادر شود و ملت‌های جهان با ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام آشنا شدند.

دشتی دوران دفاع مقدس را افتخاری برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: باید به خوبی مراقب کینه توزی‌های دشمنان باشیم و هیچ‌گاه از ترفندها و دسیسه‌های دشمنان غافل نشویم.

وی با بیان اینکه دشمنان امروزه عقیده‌های ما را مورد هجمه قرار داده‌اند، اضافه کرد: ماهواره‌ها نابودکننده بنیان خانواده هستند و مقابله با ماهواره‌ها نیازمند آر‌پی‌جی‌های فرهنگی است که باید با قدرت وارد عمل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر