جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شناورهای مسافری استان بوشهر در اعزام کاروان راهیان نور دریایی دارای استاندارد لازم هستند و این در حالی است که هفته آینده کشتی جدید مسافری مسیر بوشهر خارگ راه‌اندازی می‌شود.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با مسئولان و مجریان اعزام کاروان راهیان نور، با بیان اینکه در انتقال ارزش‌های رزمندگان دفاع مقدس باید بیش از این تلاش شود اظهار کرد: کاروان راهیان نور از موثرترین برنامه‌هایی است که در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در بین قشر تاثیر گذار موثر است.
کد خبر: ۶۰۱۱
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شناورهای مسافری استان بوشهر در اعزام کاروان راهیان نور دریایی دارای استاندارد لازم هستند و این در حالی است که هفته آینده کشتی جدید مسافری مسیر بوشهر خارگ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با مسئولان و مجریان اعزام کاروان راهیان نور، با بیان اینکه در انتقال ارزش‌های رزمندگان دفاع مقدس باید بیش از این تلاش شود اظهار کرد: کاروان راهیان نور از موثرترین برنامه‌هایی است که در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در بین قشر تاثیر گذار موثر است.

وی، با بیان کاروان راهیان نور نقش مهمی در آشنایی نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان دارند گفت: ما 8 سال در مقابل تمام دنیا با افتخار و اقتدار ایستادیم لازم است نسل جوان و نوجوان و نسل‌های آینده با این رشادتها بیشتر آشنا شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر در عرصه دفاع در طول تاریخ مانند خورشید فروزان هستند تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان استان بوشهر در بیشتر عملیات‌ها مانند والفجر، بدر، خیبر، بیت‌المقدس ، طریق‌القدس و دیگر عملیات‌ها نقش مهم و تاثیرگذار داشتند که این خود نشان از شجاعت و غیرت دینی و حب وطن آنان است.

سالاری با تاکید بر انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسل جوان و نوجوان بیان کرد: حماسه رزمندگان  بالاتر از بازگو کردن آن است که آشنایی دانش آموزان با این دلاورمردی‌ها  از طریق کاروان راهیان نور موثرتر است.

وی، یکی از اهداف کاروان راهیان نور تثبیت شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دانست و گفت: اهداف کاروان راهیان نور تثبیت شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که برای این مهم استانداری بوشهر حمایت‌های لازم از جمله تامین اعتبارات  اعزام کاروان راهیان نور می‌کند.

استاندار بوشهر بر توجه به ایمنی اعزام کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد و گفت: توجه به ایمنی اعزام دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌ها است که برای این مهم باید از وسیله نقلیه مطئمن استفاده شود.

به گزارش نخ نیوز، سالاری با اشاره به کاروان راهیان نور دریایی گفت: استان بوشهر افتخار دارد که جز مناطق اعزام کاروان‌های راهیان نور باشد که خارگ به عنوان  نماد جزیره مقاومت، ششمین منطقه کاروان راهیان نور کشور تعیین شده است.

وی با تاکید بر ایمنی شناورها برای اعزام دانش‌آموزان به خارگ گفت:  شناورهای مسافری استان بوشهر در اعزام کاروان راهیان نور دریایی دارای استاندارد لازم هستند و این در حالی است که هفته آینده کشتی جدید مسافری مسیر بوشهر خارگ راه اندازی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر