جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۲۲
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرمانداری دشتی در ارزیابی عملکرد وزارت کشور در ۲ سال گذشته رتبه نخست فرمانداریهای ده گانه استان بوشهر را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرماندار دشتی روز پنجشنبه درجمع مدیران این شهرستان گفت: کسب این عنوان نشان از وحدت و همدلی همه مدیران دستگاههای اجرایی  و تلاش شبانه روزی کارکنان فرمانداری دشتی ،بخشداریها ودهیاریهای تابعه شهرستان بوده است.

عبدالله نادری افزود: در هفته دولت امسال ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد که  رشد ۷ برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

وی به هفته تعاون اشاره کرد و افزود: شهرستان دشتی در زمینه توسعه و ترویج  فعالیت تعاونی ها در استان بوشهر پیشتاز و موفق  بوده و در زمان  حاضر ۴۹۰ تعاونی فعال است که نقش مهمی در اشتغال،  تولید و رونق اقتصادی شهرستان  دارند.

نادری اضافه کرد:  درسال گذشته ۲۲ تعاونی جدید در زمینه تولید و خدماتی و رونق اقتصادی در دشتی راه اندازی شد.

فرماندار دشتی به برگزاری انتخابات بسیار حساس مجلس در اسفند ماه اشاره کرد و افزود:  وظیفه همه مدیران شهرستان رعایت کامل بی طرفی و عدم حمایت یا شرکت در نشست‌های نامزدهای احتمالی انتخابات است تا هیچ شبهه و جانبداری از نامزد احتمالی  ایجاد نشود.

نادری گفت: انتخابات  فرصت تبادل آرا، ایجاد امید  و نشاط در جامعه و تجلی اقتدار و اعتماد ملی در کشور است و یکی از افتخارات نظام اسلامی برگزاری مستمر ومنظم انتخابات  برای اداره تمام ارکان نظام توسط مردم  است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر