دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جمعی از تشکل های جوانان اصلاح طلب دیلم با خانواده های معظم شهدای این شهرستان و با حضور مشاور فرماندار درامورجوانان ومسوول سازمانهای مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیدن کردند.به گزارش فکرشهر، یکی از اعضای جوانان اصلاح طلب به نمایندگی این تشکل ها در دیدار با خانواده شهید مصطفی صالحیان گفت: فرهنگ تکریم واحترام به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اصلی ارزش محور برای همه نسل های جامعه باید پایدار بماند.
کد خبر: ۶۰۵۰
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: جمعی از تشکل های جوانان اصلاح طلب دیلم با خانواده های معظم شهدای این شهرستان و با حضور مشاور فرماندار درامورجوانان ومسوول سازمانهای مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیدن کردند.

به گزارش فکرشهر، یکی از اعضای جوانان اصلاح طلب به نمایندگی این تشکل ها در دیدار با خانواده شهید مصطفی صالحیان گفت: فرهنگ تکریم واحترام به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اصلی ارزش محور برای همه نسل های جامعه باید پایدار بماند.

محسن صادقی با اشاره به گذشت 20 سال از پایان جنگ تحمیلی وایجاد فاصله زمانی بین وقایع و حوادث آن دوره با جوانان کنونی، برضرورت بازخوانی رشادتهای ایثارگران و شهدا برای همه نسل های فعلی و آینده جامعه تاکید کرد.

این عضو کانون جوانان اصلاح طلب دیلم افزود: همه ارزشهای انقلاب و دوران دفاع مقدس ثمره وفاداری وایثارگری یاران انقلاب ودوست داران امام و کشور بوده و این دستاوردها در سیطره و متعلق به هیچ گروه خاصی نبوده و نیست. 

صادقی گفت: ما جوانان اصلاح طلب شهرستان دیلم درپاسداشت هفته دفاع مقدس با سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران تلاش می کنیم تا بتوانیم با زنده نگه داشتن یاد ونام آن عزیزان دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کرده باشیم. 

مشاور فرمانداردرامور جوانان شهرستان دیلم گفت: انتظار می رود سازمانهای متولی فرهنگ جامعه بویژه وزارت آموزش وپرورش با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران با چاپ و انتقال جلوه های ایثارگری و ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس درکتب درسی دانش آموزان درحفظ و پایداری فرهنگ ایثار و وفاداری و فداکاری درجامعه اهتمام داشته باشند.

عبدالمحسن صالحی فرد افزود: همه باید در نهادینه کردن تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا علاوه بر دولت ازطریق تشکل های مردمی وغیر دولتی و بین همه اقشار مردم تلاش کنیم.

رزمنده جانباز عبدالله صالحیان پدر این شهید با ابراز قدردانی از حضور این جوانان به بیان خاطراتی از چندسال حضور خوددر صحنه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسوولان در بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران بتوانند به وعده های خود و برآورده کردن مشکلات و انتظارات این سرمایه های نظام جامه عمل بپوشانند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر