سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۹۵
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: حذف نام شهدا از معابر و اماکن عمومی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید با اینگونه اقدامات برخورد لازم انجام شود.

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صیانت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از خود شهادت نیست و نام شهید و شهادت تا ابد با تارک جغرافیای این مرز و بوم خواهد درخشید.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل (ره)، شهدا شمع محفل تاریخ بشریتند و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: شهدا بر گردن تک تک مردم این کشور حقی بزرگ و عظیم دارند و باید این مهم همواره به نحو احسن و مطلوب پاس داشته شود.

نوشادی با بیان اینکه متاسفانه اخیرا در برخی نقاط کشور حرکتی خزنده و خبیث در پی حذف نام شهدا از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها و موسسات در حال انجام است افزود: باید در مقابله با این حرکت ضد ارزشی هوشیارانه عمل کرد.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را نشات گرفته از نهضت حسینی دانست و اضافه کرد: شهدا قهرمانان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون مطهر این عزیزان است و بی‌شک مردم ایران اسلامی با جان و دل از این فرهنگ و میراث با ارزش صیانت و دفاع خواهند کرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور تاکید کرد: در مقابله با کسانی که در پی حذف نام شهدا و تضعیف فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی هستند باید اقدامات مناسب انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر