سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۸۱۷
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به‌کارگیری نیروی انسانی در بدنه شهرداری‌ها باید ضابطه‌مند باشد و پیشگیری از تحمیل نیروهای بدون ضابطه به بدنه شهرداری ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح شهرداری بیدخون شهرستان عسلویه اظهار داشت: شهرداری‌ها در ارائه خدمات به شهروندان و گسترش زیرساخت‌های توسعه پایدار نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها متولی اشتغال در جامعه نیستند بلکه مسئول خدمات‌رسانی به شهروندان در ابعاد گوناگون خدمات شهری محسوب می‌شوند.

گراوند بیان کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در ارائه خدمات به شهروندان و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارند در همین راستا زیرساخت‌های عمران شهری استان بوشهر در ابعاد گوناگون برای رفاه و آسایش مردم در راستای مطالبات شهروندان افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه امروز با افتتاح دو شهرداری در عسلویه و جم، تعداد شهرهای استان بوشهر به ۴۰ شهر افزایش یافت اظهار داشت: توسعه پایدار در شهرها و روستاها موردتوجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر نیز اظهار داشت: ارتقا بیدخون به شهر از خواسته‌های مهم و جدی مردم بود، بیدخون چهارمین شهر عسلویه دارای ۸ هزار نفر جمعیت و ۴۵۰ هکتار وسعت است که با افتتاح شهرداری آن خدمات به شهروندان بیدخونی افزایش می‌یابد.

حمید بردستانی افزود: شهرداری بهارستان به‌عنوان سومین شهرداری شهرستان جم از ظرفیت بالایی برخوردار است و این شهر دارای شش هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ هکتار وسعت است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر اکنون دارای ۴۰ نقطه شهری با جمعیتی افزون بر ۸۵۰ هزار نفر جمعیت است که ۷۲ درصد کل جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر