چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شوند.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی ظهر دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و همه مسئولان باید تلاش کنند تا سرعت این توسعه و پیشرفت افزایش یافته و شاهد اجرای طرح‌های خوبی در سطح استان باشیم.وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها در اولویت استان قرار دارد و اعتبارات مناسبی برای تکمیل این طرح‌ها تخصیص می‌یباد.
کد خبر: ۶۰۸۵
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی ظهر دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و همه مسئولان باید تلاش کنند تا سرعت این توسعه و پیشرفت افزایش یافته و شاهد اجرای طرح‌های خوبی در سطح استان باشیم.

وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها در اولویت استان قرار دارد و اعتبارات مناسبی برای تکمیل این طرح‌ها تخصیص می‌یباد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نسبت به بررسی وضعیت پروژه‌های در دست اجرای همه شهرستان‌های استان تصمیم‌گیری می شود که در نشست امروز پروژه‌های شهرستان‌های دیر و جم مورد بررسی و ارززیابی قرار گرفتند و اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافت.

در شهرستان‌های دیر و جم 250 پروژه عمرانی نیمه تمام داریم

وی تصریح کرد: در شهرستان‌های دیر و جم 250 پروژه عمرانی نیمه تمام داریم که 770 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح‌ها و بهره‌برداری از انها اختصاص یافته است.

رستمی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت استان بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تکمیل می‌شوند که فرصت خوبی برای مشارکت بخش خصوصی در توسعه عمرانی استان است.

وی با تاکید بر لزوم معرفی پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی توسط همه دستگاه‌های اجرایی شد و ادامه داد: نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌ها باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و به موضوع زمان‌بندی و هزینه پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر