چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فيلم سينمايي احسان عبدي‌پور در 29 اسفندماه سال جاري از شبکه شما پخش مي ‌شود.
کد خبر: ۶۰۹
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: فيلم سينمايي احسان عبدي‌پور در 29 اسفندماه سال جاري از شبکه شما پخش مي ‌شود.

به گزارش فکرشهر، «تنهاي تنهاي تنها» به نويسندگي و کارگرداني احسان عبدي‌پور در صدا و سيماي مرکز بوشهر توليد و ساخته شده است.

اين فيلم برگزيده در روز 29 اسفندماه رأس ساعت 13:30 از آنتن شبکه شما پخش خواهد شد.در سي و يکمين جشنواره بين المللي فيلم فجر و در بخش تجلي اراده ملي، فيلم سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» در بين برگزيدگان اين مراسم با 11 جايزه رکورد دار کسب جوايز شد.

همچنين اين فيلم موفق به کسب عناوين و دريافت جوايز فراواني از جمله بهترين فيلم و بهترين بازيگر (ميثم فرهومند) در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم‌هاي کودکان و نوجوانان در سال 91 نيز شد.

فيلم داستاني «تنهاي تنهاي تنها» در باره پسربچه‌اي است که راهي سازمان ملل مي‌شود تا پيام صلح ايرانيان را به رئيس‌جمهورهاي جهان برساند و همچنين از حقوق کشورمان دفاع کند.اين فيلم با ساختاري جذاب، گرم و تماشايي روايتي دلپذير از دوستي يک نوجوان بوشهري و يک نوجوان روسي ارائه مي‌کند.فيلم «تنهاي‌تنهاي‌تنها» با داستاني گيرا ما را به دنياي فانتزي دو کودک مي‌برد.

«رنجرو» کودکي بوشهري است با تخيلي قوي که براي کارکنان روسي نيروگاه اتمي بوشهر ماهي مي‌برد. وي با «الگ» کودکي روسي به‌واسطه يک روياي مشترک کودکانه آشنا مي‌شود.

اين دو کودک هرچند زبان هم را نمي‌فهمند اما بهترين دوستان يکديگر مي‌شوند و....استفاده از بازيگران محلي و عدم تکلف در استفاده از ستاره‌هاي سينما و همين‌طور بهره‌مندي از المان‌هاي فرهنگ بومي مانند لهجه، لباس و فضاي خانه‌هاي بومي با وجود نشان دادن محروميت‌هاي مردم اين خطه ، بر جذابيت فيلم مي افزايد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر