سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۹۴۶
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: همزمان با ۳۱ شهریور ماه، ۲۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان بوشهر با برگزاری جشن روز شکوفه‌ها سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جشن کلاس اولی‌ها در دبستان معینی بوشهر با حضور جمعی ازمسئولان برگزارشد و دانش آموزان درحالی که شاخه‌های گل دردست داشتند از زیر قرآن و اسپند گذشتند و وارد مدرسه شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: تقارن روز شکوفه ها با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به ما این تکلیف را یادآورشد می‌شود که نسل این آب و خاک را با حماسه دفاع مقدس آشنا کنیم.

غلامحسین حسینی افزود: امید می‌رود بتوانیم نسل جوانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکردند را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود اولیای دانش آموزان در کنار معلمان بتوانند سال تحصیلی خوب و پرباری را برای فرزندان خود رقم بزنند.

حسینی یادآور شد: هم اکنون تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی ۲۴۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این استان اندیشیده شده است.

وی گفت: عملیات آماده سازی هشت هزار و ۲۸۷ کلاس درس در قالب دو هزار و ۱۸۴مدرسه در استان بوشهر انجام شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تلاش شده هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و انتظار می‌رود اولیای دانش‌آموزان هرجا نقدی دیدند به ما انتقال دهند تا بتوانیم زمینه تربیت دانش‌آموزانی کوشا و در تراز هدف‌های  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر