جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دیدار تیم های موج گناوه و بیمارستان قلب کوثر شیراز از سری رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با درگیری انجامید.به گزارش فکرشهر، این درگیری از زمانی آغاز شد که داور این دیدار پس از زدن سوت پایان بازی، ازسوی بازیکنان تیم بیمارستان قلب کوثر شیراز موردحمله قرارگرفت و دراین میان بازیکنان و مسوولان موج گناوه به کمک داور شتافتند و از آن محافظت کردند تا آسیبی به او وارد نشود.
کد خبر: ۶۰۹۶
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۸

فکرشهر: دیدار تیم های موج گناوه و بیمارستان قلب کوثر شیراز از سری رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با درگیری انجامید.

به گزارش فکرشهر، این درگیری از زمانی آغاز شد که داور این دیدار پس از زدن سوت پایان بازی، ازسوی بازیکنان تیم بیمارستان قلب کوثر شیراز موردحمله قرارگرفت و دراین میان بازیکنان و مسوولان موج گناوه به کمک داور شتافتند و از آن محافظت کردند تا آسیبی به او وارد نشود.

دو تن از بازیکنان و دست اندرکاران موج گناوه که درحال محافظت از داور بودند از سوی بازیکنان تیم کوثر شیراز مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند که این مساله سبب شد تا تماشاگران وارد میدان شوند ودرگیری گسترده تر شود.

ماموران انتظامی با هدایت کردن بازیکنان تیم شیرازب به غائله پایان دادند.

داور این دیدار در جریان بازی یکی از بازیکنان کوثر شیراز را اخراج کرده بود.

داور این دیدار گفت: دراین دیدار همه متوجه شدند که بهترین داوری را انجام دادم اما بازیکنان تیم شیراز که تحمل باخت را نداشتند از قضاوتم ایراد گرفتند و به من حمله کردند.

پس از پایان این درگیری دروازه بان ذخیره موج گناوه که مصدوم شده بود ازسوی امدادگران اورژانس 115 مورد مداوا قرار گرفت.

مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در بندرگناوه جریان دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر