جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۷۳
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: در همایش باشکوهی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد از عبدالحمید صفایی شهردار خارگ به عنوان مدیر نمونه بسیجی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثاراله خارگ و پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی شرکت نفت فلات ، با حضور سردار انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان وبوشهر ، راوی جنگ ؛ مزارعی هم رزم شهید سردار مهدوی و جمعی از مدیران و مسئولین عالی رتبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با یاد و خاطره شهید شاخص سال ۹۸ شهید برونسی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ اظهار کرد : فهم زیبایی های معرفتی نهفته در جنگ تحمیلی بدون پیوست نام امام راحل، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های ایثارگران میسر نیست و می توان گفت که دفاع مقدس برکتی بود که هم توانمندیهای ما را به جهان نمایان ساخت و هم کانونی برای خودشناسی های موجود در افراد و جامعه است. این دفاع،خدامحوری و خودباوری را نمایان ساخت ، به نحوی که دفاع مقدس را می توان دانشگاهی برای تبلور اعتقاد به حق تعالی و اعتماد به توانمندی های فردی و اجتماعی نامید.

در پایان همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با تجلیل از مدیران و فعالان برتر بسیجی بخش خارگ توام بود ، از شهردار خارگ به عنوان مدیر نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر