چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاد دانشگاه شیراز گفت: امروز با کار و مهندسی فرهنگی و معرفی آسیب های شوم شبکه های ماهواره ای غربی برای جامعه می توان به خانواده ها قدرت انتخاب داد و به مقابله با تهاجم نرم دشمن رفت.به گزارش فکرشهر، دکتر علی کشاورز روز سه شنبه در همایش مدیریت خانواده با موضوع آسیب شناسی ماهواره که به همت کانون بسیج مهندسین تنگستان برگزار شد افزود: برای مقابله با پدیده شوم ماهواره و اینترنت باید ابزار فرهنگی و اجتماعی جامعه قوی تراز گذشته پای کار باشند و نقشه راه برای مقابله با این توطئه دشمنان مشخص شود.
کد خبر: ۶۱۱۴
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: استاد دانشگاه شیراز گفت: امروز با کار و مهندسی فرهنگی و معرفی آسیب های شوم شبکه های ماهواره ای غربی برای جامعه می توان به خانواده ها قدرت انتخاب داد و به مقابله با تهاجم نرم دشمن رفت.

به گزارش فکرشهر، دکتر علی کشاورز روز سه شنبه در همایش مدیریت خانواده با موضوع آسیب شناسی ماهواره که به همت کانون بسیج مهندسین تنگستان برگزار شد افزود: برای مقابله با پدیده شوم ماهواره و اینترنت باید ابزار فرهنگی و اجتماعی جامعه قوی تراز گذشته پای کار باشند و نقشه راه برای مقابله با این توطئه دشمنان مشخص شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به خانواده ها نقشی مهم درجلوگیری از گرایش به این شبکه های مخرب دارد و با توجه به این که ماهواره ها، پنجره ای رو به جهان هستند باید آموزش های لازم برای شناخت ابعاد مخرب این رسانه ها ارائه شود.

کشاورز، ماهواره ها را ابزار جنگ نرم برشمرد و اظهارکرد: استکبار درمقابله با نظام اسلامی به برنامه ریزی می پردازد همان گونه که درسال 84 کمیته خطر امریکا به دولت بوش طرحی را برای براندازی ایران پیشنهاد کرد که شامل تحریم و نبرد رسانه ای است.

این استاد دانشگاه با اعلام این که دشمن روی باورها و سبک زندگی جامعه از طرق ماهواره تاثیر می گذارد افزود: کارشناسان و پژوهشگران غربی بر این باور هستند که مهم ترین حرکت در براندازی جمهوری اسلامی ایران، تغییر فرهنگ جامعه است و در این راه با استفاده از ماهواره کار را جلو می برند.

به نوشته ی ایرنا، کشاورز اضافه کرد: باید در این مبارزه و جنگ نرم، با استفاده از فرهنگ دینی و اسلامی به مبارزه با آنها بپردازیم و با روشنگری ابعاد منفی ماهواره ها دربینش و تفکر بویژه برای جوانان روشن کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر