چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عملیات تکمیل بزرگراه بوشهر- دیر با آسفالت بخشی از قطعه این بزرگراه آغاز شد.به گزارش فکرشهر، عملیات تکمیل بزرگراه بوشهر- دیر عصر امروز با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندار تنگستان و مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر آغاز شد.در این مراسم مدیر عامل موسسه الهادی قرارگاه خاتم با بیان اینکه بزرگراه بوشهر – دیر از جهات مختلف دارای اهمیت خاصی است اظهار کرد: این مسیر اکنون به صورت دوطرفه است که با داشتن نقاط حادثه خیز شاهد حوادث ناگواری در این محور هستیم.
کد خبر: ۶۱۴۲
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عملیات تکمیل بزرگراه بوشهر- دیر با آسفالت بخشی از قطعه این بزرگراه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، عملیات تکمیل بزرگراه بوشهر- دیر عصر امروز با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندار تنگستان و مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر آغاز شد.

در این مراسم مدیر عامل موسسه الهادی قرارگاه خاتم با بیان اینکه بزرگراه بوشهر – دیر از جهات مختلف دارای اهمیت خاصی است اظهار کرد: این مسیر اکنون به صورت دوطرفه است که با داشتن نقاط حادثه خیز شاهد حوادث ناگواری در این محور هستیم.

جاوید رازدشت با بیان اینکه اکنون این بزرگراه پس از توقف چند ساله با مشارکت صنعت نفت اجرایی شد گفت: بزرگراه دیر- بوشهر دارای 14 قطعه است  که  قطعه 14 تکمیل و بخشی از قطعه 13 نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به طول  187 کیلومتری  مسیر بوشهر- دیر گفت: ساخت بزرگراه 187 کیلومتری بوشهر - دیر نیمه دوم سال 89 در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتی و دیر آغاز شده است.

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به پیشرفت 59 درصدی این بزرگراه افزود: با ساخت این بزرگراه ضمن کاهش ترافیک و تصادف‌ها در مسیر پرتردد بوشهر- دیر، رونق اقتصادی این مناطق دو چندان می‌شود.

غلامرضا ترک‌زاده افزود: با بهره‌برداری از این بزرگراه شهرستان‌های جنوبی این استان از جمله تنگستان به عسلویه مرکز تاسیسات عظیم گازی پارس جنوبی و شمالی متصل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز با اشاره به جایگاه بزرگراه بوشهر- دیر تصریح کرد: این بزرگراه به عنوان جاده دسترسی منطقه پارس جنوبی به پارس شمالی و نیز خط ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناطق ویژه اقتصادی در استان‌های همجوار است.

مهدی یوسفی با بیان اینکه 35 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از قطعات بزرگراه دیر- بوشهر تخصیص یافته است گفت: بودجه‌ای معادل 60 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از قطعات این بزرگراه ابلاغ شده که 35 میلیارد ریال آن در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) پیمانکار پروژه یاد شده قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر