چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۵۷
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه با تاکید بر تقویت حس نیکوکاری و نوع‌دوستی، گفت: نیازهای دانش‌آموزان گناوه تامین شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه ها در دبیرستان متوسطه اول شهید غلامی گفت: فلسفه برگزاری جشن عاطفه ها و حکمت برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه است.

وی افزود: دانش آموزان در این روز در کنار تحصیل کاری بزرگ به نام احسان و نیکوکاری انجام می دهند که در تعالیم اسلامی یکی از نشانه‌های بارز ایمان به خدا و تقوا است.

فرماندار گناوه اظهار داشت: هر ساله کمک به همنوعان، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری در دو نوبت برگزار می‌شود که دانش‌آموزان شادی خود را با همکلاسی ها و دوستان خود تقسیم می کنند.

وی تصریح کرد: تشکر ویژه ای از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و در رأس آن مدیر آن مجموعه دارم که به خوبی چنین مراسم خیر خواهانه را به اجرا در می آورند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: مراسم جشن عاطفه ها همزمان در ۱۳۰ مدرسه شهرستان و با مشارکت حداکثری دانش آموزان برای کمک به همکلاسی های خود برگزار شد.

وی افزود: همواره در تلاش هستیم که علاوه بر تعلیم و تربیت به دانش آموزان درس های مهارت زندگی را آموزش دهیم و انفاق و نیکوکاری می‌تواند یکی از بهترین مهارت ها در زندگی باشد که در روز جشن عاطفه ها دانش آموزان با آن آشنا می شوند و مسیر کمک به دیگران را فرا می‌گیرند.

احمدی تصریح کرد: کمک به دیگران دارای لذت خاصی است که تاثیر مثبت در روح، روان و جسم انسان دارد و امیدواریم که این کمک ها استمرار داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر