پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۶۳۱
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: طی شش ماه نخست امسال میزان وقوع جرایم خشن در سطح استان بوشهر کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار خلیل واعظی شنبه‌شب در آئین یادواره ۸۳ شهید نیروی انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و آسایش امروز در کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا نگهبانانی هستند که از جان اسلام و کیان ایران اسلامی دفاع می کنند اضافه کرد: تفکر شهدای گرانقدر را دشمن در هشت سال دفاع مقدس متوجه شد و امروز به خود جرأت نمی‌دهد به کیان نظام اسلامی حمله کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بسیاری از شاخص‌های امنیتی شاهد بهبود وضعیت هستیم و کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات آنها بیانگر همین موضوع است.

وی با اشاره به تماس بیش از ۲۵۳ هزار نفر از مردم استان بوشهر با مرکز فوریت‌های پلیس طی شش ماه نخست امسال، افزود: مردم در قالب بیش از پنج هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ انتقادها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را به پلیس منتقل کردند.

سردار واعظی از کشف بیش از چهار هزار و ۳۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان بوشهر طی مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: طی شش ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در استان ۳۷ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ۵۴ درصدی سرقت‌های مسلحانه و کاهش ۱۳ درصدی سرقت به عنف ادامه داد: طی نیمه نخست امسال همه جرم‌های خشن جنایی در استان بوشهر کشف شده است که بوشهر از این نظر از استان‌های برتر است.

ارتقای سطح امنیت

امام جمعه برازجان نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: هرچه که امروز داریم مرهون خون شهدا است و همه باید قدردان خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام حسن مصلح با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سخت‌ترین شرایط حافظ جان، مال و ناموس مردم است، افزود: با همکاری و فداکاری نیروی انتظامی، سطح امنیت در استان بوشهر ارتقا یافته است.

وی افزود: آمار شهدای نیروی انتظامی و ایثارگری این نیرو گویای نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس و در امنیت ایران اسلامی است و نمونه این ایثارگری‌ها تقدیم ۸۳ شهید در شهرستان دشتستان است‌.

سید محمد رضوی فرمانده سابق نیروی انتظامی دشتستان نیز در این آئین اظهار کرد: در زمان مسئولیت خود در شهرستان دشتستان از همه ظرفیت‌ها برای بهبود امنیت استفاده کردم و امیدوارم توانسته باشم دین خود را به مردم این شهرستان ادا کنم.

فرهاد آراوند فرمانده جدید انتظامی دشتستان نیز با تقدیر از اعتماد فرمانده انتظامی استان بیان کرد: امیدوارم بتوانم این مسئولیت را به نحو صحیح انجام دهم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر