جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته سالمند، جمعی از سالمندان شهرستان گناوه در برنامه پیاده روی شبکه بهداشت ودرمان شرکت کردند.به گزارش فکرشهر، در این برنامه سالمندان با شعار 'کسی را فراموش نکنیم ، فردایی برای همه' از شبکه بهداشت ودرمان تا ساحل گناوه پیاده روی کردند.دراین برنامه که به همت واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان گناوه اجرا شد، کارشناس سلامت روان این شبکه در زمینه اهمیت خواب برای سالمندان مطالبی بیان کرد.
کد خبر: ۶۱۶۶
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: به مناسبت هفته سالمند، جمعی از سالمندان شهرستان گناوه در برنامه پیاده روی شبکه بهداشت ودرمان شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر، در این برنامه سالمندان با شعار 'کسی را فراموش نکنیم ، فردایی برای همه' از شبکه بهداشت ودرمان تا ساحل گناوه پیاده روی کردند.

دراین برنامه که به همت واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان گناوه اجرا شد، کارشناس سلامت روان این شبکه در زمینه اهمیت خواب برای سالمندان مطالبی بیان کرد.

خاتون باباحسنی با بیان این که خواب بخشی از زندگی فیزیکی و روانی هر فردی است و در سالمندی شکایت از آشفتگی خواب افزایش می یابد، گفت: خواب یکی از ضروری ترین نیازهای بدن است که هرگونه تغییر در کیفیت یا کمیت آن می تواند اثرات عمیقی بر سلامتی فرد بر جای گذارد. 

وی افزود: از آنجا که ساختار زندگی فرد سالمند تغییر می کند و فعالیت فیزیکی او در طول روز کاهش می یابد، خواب او نیز دچار تغییراتی می شود که با مداخله آگاهانه و مناسب می توان آن را بهبود بخشید.

به گزارش ایرنا، در پایان با صرف صبحانه سالم از سالمندان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر