پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۸۷۴
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: افول و شکست سیطره آمریکا در جهان پرشتاب امروز آغاز شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در  اختتامیه پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: آمریکا شاخص تمام عیار نقض حقوق بشر در جهان است که علاوه بر فضای زیستی خود در جامعه بین‌المللی تهدید کننده حقوق جامعه انسانی در عالم است.

وی بیان کرد: ممکن است آمریکا چهره واقعی جنایتکاری خود را در کلام، بیان و نوشتار بپوشاند ولی این کشور در تمام ابعاد دارای جنایت و مجرم علیه بشر است.

صفایی بوشهری ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی در طول تاریخ در ادوار مختلف علیه جامعه بشری جنایت کرده‌ و چهره واقعی این جنایتکاران در همه جهان به وضوح دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بزودی با افول آمریکا در جهان، نظمی که آنها در جهان مهندسی و طراحی کرده‌اند، می‌شکند و تمدنی نوین در جهان ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: تحقق این مهم، آزادی و نجات انسان از سلطه و اضمحلال آمریکا را به ارمغان خواهد آورد.

صفایی بوشهری گفت: تحریم اقتصادی آخرین تیر یک کشور استکباری است و در تحریم اقتصادی، مبادله باخت - باخت است.

وی یادآور شد: این نوع تحریم‌ها که به ضرر اقتصاد آن کشور هم تلقی می‌شود ولی به عنوان آخرین تیر دشمن محسوب شده و نشان از افول و شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم  سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم‌های اقتصادی بیان کرد: با اندیشه‌های مقام معظم رهبری طرح اقتصاد مقاومتی طراحی و ابلاغ شد که نقش تعیین کننده‌ای در شکست تحریم‌های اقتصادی دشمن دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: با اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی که هم اکنون هم تحریم‌های اقتصادی دشمن به طول کامل شکست می‌خورد و جهان از سلطه تاریخی و تحریمی جهان استبکار به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار نجات می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر