سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه سعدآباد گفت: شهرک صنعتی متناسب با پتانسیل‌های سعدآباد ایجاد می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی در نشست مسئولان و مردم سعدآباد اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام باید مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.وی افزود: مسئولان باید خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین اولویت خود قرار دهند و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید در حد توان و ظرفیت خود در خدمت به مردم گام بردارد.
کد خبر: ۶۱۹۸
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: امام جمعه سعدآباد گفت: شهرک صنعتی متناسب با پتانسیل‌های سعدآباد ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی در نشست مسئولان و مردم سعدآباد اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام باید مورد توجه و تاکید مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: مسئولان باید خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین اولویت خود قرار دهند و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید در حد توان و ظرفیت خود در خدمت به مردم گام بردارد.

امام جمعه شهر سعدآباد خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد باید در راستای کاهش مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم نهایت توان خود را به کار برد.

کشاورز بارگاهی با اشاره به نابسامانی دست‌فروشان به ویژه ماهی فروشان در کنار خیابان و پارک تصریح کرد: ساماندهی بازار ماهی‌فروشان و دست‌فروشان شهر باید مورد تاکید باشد.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی بازارچه روز سعدآباد تاکید کرد و افزود: مردم خواستار ساماندهی این بازارچه هستند.

امام جمعه سعدآباد همچنین بر لزوم جلوگیری از تردد احشام ولگرد در شهر و ایجاد یک مجتمع نگهداری دام در سعدآباد تاکید کرد.

کشاورز بارگاهی خواستار ایجاد شهرک صنعتی متناسب با پتانسیل‌های سعدآباد شد و گفت: راه‌اندازی شهرک صنعتی در این منطقه موجبات رشد و رونق اقتصادی سعدآباد می‌شود.

وی همچنین خواستار ایجاد فضای مطلوب مبلمان شهری در سعدآباد شد و اظهار داشت: زیباسازی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری مورد توجه و تاکید مردم است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر