چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ورزشکارن گناوه ای در رشته دوومیدانی کم بینایان و نابینایان اعزامی به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی با امام جمعه و فرماندار گناوه دیدار کردند.به گزارش فکرشهر، دومین دوره بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه 93 در 23 رشته برگزار می شود که دراین پیکارها سید عرفان حسینی، سجاد نیک پرست، سیدحسین حسینی، حسین سعیدی وفالح ناصری پوران از شهرستان گناوه به همراه ورزشکاران تیم ملی حضور خواهند داشت.محمد ابراهیم زاده مطلق از شهرستان گناوه نیز به عنوان مربی گلبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دراین مسابقات حضور می یابد.
کد خبر: ۶۱۹۹
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: ورزشکارن گناوه ای در رشته دوومیدانی کم بینایان و نابینایان اعزامی به مسابقات پارآسیایی اینچئون کره جنوبی با امام جمعه و فرماندار گناوه دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر، دومین دوره بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه 93 در 23 رشته برگزار می شود که دراین پیکارها سید عرفان حسینی، سجاد نیک پرست، سیدحسین حسینی، حسین سعیدی وفالح ناصری پوران از شهرستان گناوه به همراه ورزشکاران تیم ملی حضور خواهند داشت.

محمد ابراهیم زاده مطلق از شهرستان گناوه نیز به عنوان مربی گلبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دراین مسابقات حضور می یابد.

امام جمعه گناوه گفت: این شهرستان دارای گنجینه ها و استعدادهای بزرگی است که نیاز به توجه و عنایت هرچه بیشتر مسوولان دارد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در اولین قدم باید این استعدادها کشف شود و سپس با برنامه ریزی صحیح و فراهم آوردن امکانات مناسب ، شکوفایی و درخشش این استعداد ها را در میادین مختلف فراهم کنیم.

وی یادآورشد: ورزشکاران ما با کمترین امکانات و بدون هیچ گونه توقعی موجب درخشش نظام اسلامی می شوند که باید مسوولان قدردان و پشتیبان آنان باشند.

امام جمعه گناوه با آرزوی موفقیت برای این ورزشکاران گفت : تمامی مردم شهرستان و کشور از شما که در میادین بین المللی با تلاش ها و زحمات خود موجب سرافرازی و اعتلای نام ایران اسلامی می شوید، قدردانی می کنند.

امام جمعه گناوه گفت : امیدواریم قول های که از طرف برخی مسوولان برای تشویق و حمایت از این عزیزان داده شده هرچه زودتر عملی شود.

فرماندار گناوه نیز با آرزوی موفقیت برای این ورزشکاران گفت : شما مایه افتخار و سربلندی کشور خواهید شد و باتوکل به پروردگار با دست پر و مدال های رنگین برخواهید گشت.

عبدالنبی یوسفی افزود: سیاست دولت تدبیر وامید حمایت از جوانان و ورزشکارن است و برای پیگیری مطالبات شما با مسووولان مربوطه جلسه ای تا قبل از برگشت شما تشکیل خواهم داد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز از حمایت های امام جمعه و فرماندار گناوه که همواره در تمامی مشکلات درکنارورزشکاران بوده اند قدردانی کرد.

رحمان عمادی افزود: ورزشکاران اعزامی این شهرستان به بازی های پارآسیایی اینچئون تاکنون با کمبود امکانات اما با توکل برخدا و تلاش شبانه روزی و عشق به وطن افتخارات زیادی آفریده اند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر