جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی بسیجیان وحدتیه در سال جاری خبر داد.به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری وحدتیه اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری مورد توجه مردم شهر وحدتیه است که این مهم با تخصیص به موقع اعتبارات محقق می‌شود.وی افزود: تلاش برای زیباسازی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری از تاکیدات مسئولان شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه است و برای این مسئله نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۲۰۱
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: شهردار وحدتیه از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی بسیجیان وحدتیه در سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری وحدتیه اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری مورد توجه مردم شهر وحدتیه است که این مهم با تخصیص به موقع اعتبارات محقق می‌شود.

وی افزود: تلاش برای زیباسازی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری از تاکیدات مسئولان شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه است و برای این مسئله نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار وحدتیه از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی بسیجیان وحدتیه در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در سال جاری این سالن بزرگ و چندمنظوره به بهره‌برداری می‌رسد.

صفایی تصریح کرد: با توجه به نیاز موجود و درخواست جوانان و بسیجیان همچنین مسئولین بسیج برای احداث این سالن ورزشی، شهرداری وحدتیه با همکاری شورای اسلامی افتخار همکاری و مساعدت حداکثری در اجرای این پروژه مهم و زیربنایی را داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در این راستا اهدای زمین مورد نیاز به متراژ 1200 مترمربع، تسطیح و خاکبرداری لازم، تأمین و حمل مصالح ساختمانی مورد نیاز، حمل و بارگیری مخلوط و شن برای پر کردن فنداسیون و کمک و به کارگیری ماشین آلات اعم از کامیون، لودر و.... برای احداث این سالن ورزشی صورت گرفته است.

شهردار وحدتیه گفت: همکاری و همراهی و مساعدت با حوزه بسیج و بسیجیان شهر وحدتیه موجب افتخار و مباهات شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه است و آمادگی شهرداری را برای تداوم این همکاری‌ها اعلام می‌کنیم.

صفایی یادآور شد: سرکشی به محلات مختلف و رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه قرار دارد که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر