چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: 270 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر کشف شد.به گزارش فکرشهر، وحید زرین‌کلاه در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور مقابله جدی با توزیع و پخش مواد مخدر صورت گرفته و در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر مواد مخدر در سطح استان هستیم.وی با تاکید بر اینکه مبارزه جدی با مواد مخدر همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در نقاط مختلف استان، قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران قادر به فرار از چنگال پلیس نخواهند بود.
کد خبر: ۶۲۱۵
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: 270 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر، وحید زرین‌کلاه در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور مقابله جدی با توزیع و پخش مواد مخدر صورت گرفته و در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر مواد مخدر در سطح استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه جدی با مواد مخدر همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در نقاط مختلف استان، قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران قادر به فرار از چنگال پلیس نخواهند بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به کشف محموله بزرگ مواد مخدر در استان بوشهر به تشریح جزئیات این پرونده پرداخت و گفت: با کسب اطلاعات پلیس مبنی بر تلاش یک باند توزیع و پخش مواد مخدر برای انتقال یک محموله از طریق استان بوشهر، اقدامات لازم در این زمینه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این باند قصد انتقال مواد قابل توجهی مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به استان بوشهر و نهایتا اهواز را داشتند، تاکید کرد: برنامه‌های عملیاتی گسترده پلیس در این زمینه آغاز شد ماموران پلیس مواد مخدر در قالب چند اکیپ مجهز به صورت نامحسوس اقدامات خود را آغاز کردند.

زرین‌کلاه با بیان اینکه محورهای مختلف استان بوشهر در این طرح تحت مراقبت امنیتی قرار گرفت، ادامه داد: در این زمینه پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با رویت خودرو حامل مواد مخدر با رعایت جوانب امنیتی نسبت به توقیف خودرو مشکوک در محل پلیس راه بوشهر - دشتستان اقدام شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه راننده دستگیر شد و کامیون نیز به محل پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد، اضافه کرد: با استفاده از شگردهای پلیسی، ماموران موفق شدند مواد مخدر را که به صورت ماهرانه ای در زیر بار ماهی و صندوق بالای خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تاکید کرد: در این زمینه 270 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد و راننده و پرونده مربوطه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر