جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در گفتگو با مهر از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی را به منظور توسعه هنرهای مختلف در استان بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرا می‌شود.وی هنرهای تجسمی را به عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب استان بوشهر در بخش هنر عنوان کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۷
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در گفتگو با مهر از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی را به منظور توسعه هنرهای مختلف در استان بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی هنرهای تجسمی را به عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب استان بوشهر در بخش هنر عنوان کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به امضای تفاهم همکاری این اداره کل با منطقه ویژه پارس، اذعان داشت: به منظور بهبود فعالیت‌های هنرهای تجسمی در استان بوشهر نسبت به تامین کتاب‌های تخصص مورد نیاز این انجمن اقدام خواهیم کرد و کتابخانه این انجمن تجهیز می‌شود.

کارهای زودبازده مانع توسعه زیرساخت‌ها شده است

وی با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: توجه به کارهای زود بازده باعث شده تا به توسعه زیرساخت‌ها به خوبی توجه نشود و مشکلات زیادی در این زمینه باشیم که برای توسعه فضاها و امکانات مورد نیاز در این بخش تلاش می‌کنیم.

ماحوزی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تاکید کرد: همه باید برای رفع دغدغه‌های رهبری در بخش فرهنگی تلاش کنیم و برای توسعه فرهنگی استان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هر چند در بخش مالی با محدودیت‌هایی روبرو هستیم ولی این محدودیت‌ها مانع از انجام کارهای توسعه‌ای نمی‌شود و باید تمام توان خود را برای توسعه فرهنگ و هنر در استان بوشهر به کار بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر