جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان مرزبانان بدون هزینه و پاسبانان مرز آبی کشور هستند و نباید با واژه های نامناسب درمورد آنان سیاه نمایی شود.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با فرمانده و کارکنان دریابانی این شهرستان افزود: شان و احترام مردم این خطه باید حفظ شود اما با سودجویان و فرصت طلبانی که منافع شهرستان را قربانی منفعت طلبی خود می کنند باید برخورد جدی صورت گیرد.وی گفت: در برخورد با قاچاقچیان هیچ تردیدی نیست اما باید حساب توده مردم بااین افراد را جدا و به توقعات مردم رسیدگی کرد.
کد خبر: ۶۲۲۱
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان مرزبانان بدون هزینه و پاسبانان مرز آبی کشور هستند و نباید با واژه های نامناسب درمورد آنان سیاه نمایی شود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با فرمانده و کارکنان دریابانی این شهرستان افزود: شان و احترام مردم این خطه باید حفظ شود اما با سودجویان و فرصت طلبانی که منافع شهرستان را قربانی منفعت طلبی خود می کنند باید برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: در برخورد با قاچاقچیان هیچ تردیدی نیست اما باید حساب توده مردم بااین افراد را جدا و به توقعات مردم رسیدگی کرد.


امام جمعه گناوه: درمورد مردم مرزبان این شهرستان سیاه نمایی نشود

امام جمعه گناوه افزود: شغل و امرارومعاش مردم این شهرستان در ارتباط با دریا است و تا جایی که قانون اجازه می دهد باید با مردم مدارا و از برخی تنگ نظری ها باید خودداری کرد.

وی مسوولیت نیروهای دریابانی را بسیار مهم دانست و گفت: وظیفه ای مهم در کنترل مرزها و مبارزه با قاچاقچیان برعهده این نیروهاست.

رکنی حسینی بیان کرد: باید از خروج سرمایه های ملی و قاچاق سوخت جلوگیری شود و برای حفظ این سرمایه، مسوولان درکنار نیروهای دریابانی خواهند بود تا از سو استفاده عده ای فرصت طلب جلوگیری شود.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: دریابانی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه های متنوعی تدارک دیده که دیدار با امام جمعه یکی از آنها است.

سرهنگ رحمت اله رستمی افزود: مرزبانان دریابانی توانسته اند با طولانی بودن حوزه استحفاظی بخوبی از مرزهای دریایی کشور حراست کنند.

وی گفت: این فرماندهی در برخورد با قاچاقچیان سوخت، جدی است و همواره در کنار مردم و برای خدمت به آنان تلاش می کند.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر