چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ایجاد دادگاه ویژه انرژی از نیازهای استان بوشهر است.به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی در نشست با مدیرعامل و تعدادی از مسئولان و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است که در تولید انرژی نقشی بسیار مهم دارد.وی با بیان اینکه با توسعه منطقه ویژه پارس جنوبی همه کشور منتفع می‌شود، خاطرنشان ساخت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه برای توسعه هر چه بیشتر این منطقه فراهم شود و شاهد توسعه این منطقه حساس و استراتژیک باشیم.
کد خبر: ۶۲۲۲
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ایجاد دادگاه ویژه انرژی از نیازهای استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی در نشست با مدیرعامل و تعدادی از مسئولان و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است که در تولید انرژی نقشی بسیار مهم دارد.

وی با بیان اینکه با توسعه منطقه ویژه پارس جنوبی همه کشور منتفع می‌شود، خاطرنشان ساخت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه برای توسعه هر چه بیشتر این منطقه فراهم شود و شاهد توسعه این منطقه حساس و استراتژیک باشیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی برای مقابله با اخلال گران اقتصادی و سودجویان داشته‌ایم و در این راه طرح‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر اجرا شده است.

برخورد دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در دستور کار داریم و از گذشته نیز کارهای زیادی صورت گرفته است مربوط به پدیده زمین‌خواری می‌شود که با افرادی که می‌خواهند یک‌باره صاحب ثروت بالا شوند برخورد می‌کنیم.

بحرانی اضافه کرد: افرادی هستند که برای تصاحب زمین‌ها برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهند زمین‌های ملی را تصاحب کنند که دستگاه قضایی به صورت جدی در این عرصه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش انرژی اشاره کرد و افزود: ایجاد دادگاه ویژه انرژی از نیازهای استان بوشهر است که می‌تواند در تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به این حوزه نقش مهمی داشته باشد.
  منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر