جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۶۲۴
جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران برگرفته از ذهنیت تاریخی ایرانیان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره  به اینکه در آستانه چهارم آبان آغاز دهه استکبار ستیزی هستیم اظهار داشت: آنچه از انقلاب اسلامی و تار یخ آموخته ایم و تجربه سال‌های بعد از انقلاب اسلامی است، این است که مقابله، ایستادن و مقاومت در مقابل استکبار تنها راه نجات است.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به اینکه بعضی بیان می‌کنند چرا باید استکبارستیز باشیم، بیان کرد: بعضی عنوان می‌کنند چرا باید با استکبار مقابله کنیم، برای چه راه سازش نداشته باشیم، وقتی نگاه می کنیم، تکیه به ظالم موجب گسترش ظلم است و تجربه این سالها این مسئله  را به ما آموخته است.

وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر گرفته از ذهنیت تاریخی ایرانیان است، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر امریکا برگرفته از رفتارهای تاریخی استکباری حاکمیت آمریکا نسبت به ملت یاران است که تاکنون هم استمرار داشته و دارد.

جمالی با اشاره به جنایت‌های متعدد آمریکا نسبت به ملت ایران افزود: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، کودتاهای متعددی که طراحی کردند و جالب‌تر از همه اینها آخرین تجربه ما همین بحث برجام است که با آمریکا در مورد برجام به توافق هایی نیز دست یافتیم اما سرانجام  آمریکا از تعهداتش سر باز زد و برجام را کنار گذاشت.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: آنچه که بیان کردند به همه پرسی گذاشته شود، ملت ایران هر هفته با حضورشان در نماز جمعه نظرشان در مورد این همه پرسی که تعامل یا تقابل با آمریکا داشته باشیم را با جمله معروف شعار مرگ بر امریکا اعلام می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر