سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۸۷۱
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در قالب طرح احیای معادن، مشکلات فعالان حوزه معادن استان بوشهر مرتفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه در نشست با فعالان معدنی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه معادن استان بوشهر وجود دارد که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی میزان صادرات مواد معدنی استان بوشهر در سال گذشته را بیش از ۱۶۰.۷ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: امسال پیش‌بینی‌شده که بیش از ۱۸۵ میلیون دلار مواد معدنی استان بوشهر صادر شود.

حسینی با اشاره به فعالیت ۱۳۱ واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۶۰۱ میلیارد ریال در استان بوشهر، از اشتغال هزار و ۱۵۳ نفر در این بخش خبر داد و فعال کردن واحدهای معدنی راکد را از برنامه‌های امسال دانست.

وی خاطرنشان کرد: طرح احیای معادن با حمایت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انجام می‌شود و همه معدن‌کاران که دارای مشکلات فنی، مالی، زیرساختی، اکتشاف حین استخراج و غیره هستند، برای ثبت‌نام به سامانه این شرکت مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد:  اقدامات و خدمات بعدی از سوی این سازمان تنها شامل افرادی خواهد شد که با مراجعه به آدرس مذکور ثبت نام کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: معدن کاران استان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه حضوری به کارشناسان بخش معدن مستقر در ساختمان شماره یک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  واقع در خیابان شهید مطهری اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر