چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: دشتستان رتبه نخست تولید خرما در کشور را داراست.به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: جایگاه دشتستان در عرصه تولیدات کشاورزی در کشور و استان بی‌نظیر است و دشتستان بیشترین میزان تولید خرمای کشور را در بین تمام شهرستان‌ها داراست.وی افزود: امسال بیش از 128 هزار تن خرما در دشتستان برداشت شده و امیدواریم در فروش محصولات کشاورزی به ویژه خرما بتوانیم به اهداف خود برسیم و رضایت خاطر تولیدکنندگان را جلب کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۴
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: دشتستان رتبه نخست تولید خرما در کشور را داراست.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: جایگاه دشتستان در عرصه تولیدات کشاورزی در کشور و استان بی‌نظیر است و دشتستان بیشترین میزان تولید خرمای کشور را در بین تمام شهرستان‌ها داراست.

وی افزود: امسال بیش از 128 هزار تن خرما در دشتستان برداشت شده و امیدواریم در فروش محصولات کشاورزی به ویژه خرما بتوانیم به اهداف خود برسیم و رضایت خاطر تولیدکنندگان را جلب کنیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، شهرستان دشتستان با دارا بودن بیش از چهار میلیون و 500 هزار اصله نخل یکی از ظرفیت‌های مهم تولیدات کشاورزی و خرما در کشور و استان به شمار می‌رود.

زارع تصریح کرد: خرید تضمینی خرما از مسایل مهم است که امیدواریم امسال نیز تداوم داشته تا شاهد رضایتمندی نخلداران و تولیدکنندگان خرما در شهرستان باشیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید در امر خرید تضمینی خرمای سال گذشته شهرستان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان دشتستانی پس از برداشت خرما، فروش آن است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: بر اساس آمار کنونی در استان، بیش از 41 درصد از بهره‌برداران و کشاورزان استان بوشهر در این شهرستان فعال هستند که باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

زارع بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف کشاورزی و ارائه تسهیلات به این عزیزان مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر