پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۹۶۱
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم گفت: هیچ توسعه و پیشرفتی بدون امنیت پایدار محقق نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام ابوالحسن اسلام‌فر در خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم ضمن تشکر از حضور مردم در برگزاری مراسم ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشان اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)  اظهار داشت: از مردم بابت برگزاری و حضور گسترده در دو ماه عزاداری و عرض ادب به ساحت مقدس ائمه اطهار تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه وقت اهرم با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبارجهانی قرار داریم تصریح کرد: یوم الله سیزده آبان یک روز بزرگ و بی نظیر در انقلاب اسلامی است. حرکت دانشجویان پیرو خط امام که منجر به تسخیر لانه جاسوسی امریکا شد و امام راحل آن را انقلاب دوم نامید.

وی با گرامیداشت روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش آموزی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موجب شده تا چهره واقعی آمریکا برای به ملت ایران بیشتر هویدا شود؛ گرچه دشمنی آمریکا با این ملت تنها نسبت به این انقلاب نیست و قبل از انقلاب هم  وجود داشته است. نمونه بارز آن کودتای ۲۸ مرداد علیه یک حکومت مردمی اتفاق افتاده است.

اسلام‌فر تاکید کرد: هرچند دولت آن زمان در پشت گرمی خودش نسبت به آمریکا اشتباه می‌کرد اما همین پشت گرمی موجب می‌شود تا سیلی تاریخی از آمریکا بخورد و دولتش توسط کودتا چیان سرنگون شود.

وی بیان کرد: در آستانه شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت و ولایت ولیعصر (عج) قرار داریم که امیدواریم هیئت‌های مذهبی ضمن برگزاری مراسم سالروز شهادت امام یازدهم مراسم آغاز امامت و ولایت ولی عصر(ع)  را به خوبی برگزار کنند.

امام جمعه وقت اهرم با اشاره به تحولات لبنان و عراق یادآور شد: هم ملت عراق و هم لبنان خواست‌های بحقی دارند که انشاءالله نگاه دولت مردان این دو کشور به خواست‌های بحق مردم باشد ولی همیشه در این اعتراضات بحق دشمن نفوذ می‌کند که نیز به هوشیاری بیشتر مردم است.

وی ادامه داد: در این نارامی های و اعتراضات در عراق و لبنان موجب شده تا بعضی  از سران مقاومت به شهادت برسند. این نشان از فنته و ورود دشمن است و موجب ایجاد ناامنی می شود. اگر امروز امنیتی در عرصه پهناور ایران اسلامی برقرار است از رهبری های مقام عظمای ولایت و خون پاک شهیدان و حضور شما مردم ولایت مدار در تمام عرصه های این انقلاب است.

اسلام فر بیان کرد: اگر در کشوری امنیت باشد پیشرفت چه علمی، چه اقتصادی خواهد بود اگر امنیت نباشد هیچ کدام از این ها حاصل نخواهد شد باید همه افراد جامعه پاسبان و نگهدار این امنیت باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر