جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۰۸۵
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تسخیر لانه جاسوسی خط بطلانی بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب کشید.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و نیروهای پیرو خط امام گفت: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این که حادثه ۱۳ آبان یکی از وقایع بسیار مهم و ریشه‌ای نظام اسلامی بود، اظهار داشت: در اهمیت آن همین بس که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با بیان این که این حرکت باعث شد برای همیشه سایه روحیه استبدادی و استکباری از وطن اسلامی دور شود، اضافه کرد: در آن واقعه دانشجویان پیرو خط امام و نیروهای حزب اللهی هیمنه استکبار را با درایت خود شکستند زیرا در آن برهه از زمان استکبار جهانی قدرت برتر در سطح جهان دارا بود و از طرفی نفوذ در میهن اسلامی ما داشت.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: از طرفی لانه جاسوسی یک پایگاهی برای مبارزه با نظام اسلامی و تقویت مخالفین آزادی و اسلام‌خواهی و همچنین جایگاهی برای حمایت از کسانی که در مخالفت با ارزش‌های دینی و اسلامی نقش داشتند شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی و به دست آوردن اسناد بسیار مهمی که همگی نشان از رسوایی دولت ایالات متحده آمریکا داشت پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی و برای همیشه خط بطلانی بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب کشید.

وی اضافه کرد: امروزه نسل جوان با الگوگیری از حرکت‌های انقلابی به ویژه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی بار دیگر توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف هیمنه و روحیه استکبار و آمریکا - که همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رو به افول است - را بشکند و پرچم اسلام عزیز را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورند و طبق وعده وعده الهی حکومت را از آن مستضعفان عالم کنند و این مهم در عصر کنونی محقق خواهد شد تا زمینه ظهور حضرت حجت ابن الحسن (عج) را فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر