سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مسابقات استانی رفاقت مهر با شرکت 400 نفر از دختران و پسران عضو و غیر عضو این جمعیت در این استان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان زاده در جمع خبرنگاران افزود: شرکت کنندگان دراین مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآنی، امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، حمل مصدوم، زبان انگلیسی به رقابت پرداختند.وی اضافه کرد: مسابقات رفاقت مهر در سطح کانون های دانشجویی، طلاب، روستایی و شاخه آزاد برگزار شده است.
کد خبر: ۶۳۲۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مسابقات استانی رفاقت مهر با شرکت 400 نفر از دختران و پسران عضو و غیر عضو این جمعیت در این استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان زاده در جمع خبرنگاران افزود: شرکت کنندگان دراین مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآنی، امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، حمل مصدوم، زبان انگلیسی به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: مسابقات رفاقت مهر در سطح کانون های دانشجویی، طلاب، روستایی و شاخه آزاد برگزار شده است.

شعبان زاده ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات رفاقت مهر ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کاردسته جمعی، شناخت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا، ایمان، معرفت، دین و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل، پرورش روحیه مسوولیت پذیری، تعامل وهمدلی و آشنایی باحوزه های امدادی، بشردوستانه و معنوی است.

وی بیان کرد: مسابقات رفاقت مهر یکی از فعالیت های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر برنامه ریزی و اجرا می شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر