سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در تنها مدرسه ی روستا رخ داد؛
فکرشهر: یک عضو شورای اسلامی روستای برمک نیز گفت: تنها دبستان این روستا تخریبی و بسیار فرسوده است که امروز بر اثر تخریب سقف مخزن آب زمینی آن که خالی از آب بود، 10دانش آموز به داخل مخزن سقوط کردند که...
کد خبر: ۶۳۴۱
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: ریزش آب انبار دبستانی در روستای برمک از توابع بخش سعدآباد دشتستان 4 دانش آموز را مصدوم کرد.

به گزارش فکرشهر، ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) آب انبار خالی و متروکه دبستان آیت الله کاشانی در روستای برمک سعدآباد زیر پای دانش آموزانی که روی آن در حال بازی بودند خالی شد که در پی آن 10 نفر به داخل آن سقوط کرده و چهار دانش آموز نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با تایید این خبر گفت: محل حادثه آب انبار متروکه بوده و دانش آموزان در زنگ تفریح روی آن نشسته بودند که در پی ریزش آن، مصدوم شدند.

حاجب افزود: در پی این حادثه بنده به همراه امام جمعه بخش سعدآباد در محل حضور یافته و دانش آموزان نیز ابتدا به مرکز درمانی سعدآباد و سپس بیمارستان برازجان منتقل شدند، ضمن اینکه معاون بنده نیز همراه دانش آموزان در بیمارستان می باشد.

وی درباره اینکه آیا نباید مدیر مدرسه از حضور دانش آموزان در این محل جلوگیری می کرده؟ نیز به خلیج فارس گفت: در این خصوص در حال بررسی هستیم و اکنون نمی توانیم اظهار نظر قطعی درباره قصور شخص خاصی داشته باشیم.

همچنین مسئول عملیات بحران مرکز فوریت های پزشکی استان نیز از حضور نیروهای امداد در محل حادثه خبر داد.

سید مجید حسینی بیان کرد: دانش آموزان از ناحیه سر دچار شکستگی هایی شده که 3 نفر با آمبولانس پایگاه امداد جاده ای تل سرکوب و یک نفر هم با آموبلانس مرکز درمانی سعدآباد به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی دانش آموزان نگران کننده نیست و پس از اقدامات اولیه از سوی اورژانس، به منظور بررسی بیشتر پزشکان به بیمارستان انتقال داده شدند.

دبستان روستای برمک تخریبی است

یک عضو شورای اسلامی روستای برمک نیز گفت: تنها دبستان این روستا تخریبی و بسیار فرسوده است که امروز بر اثر تخریب سقف مخزن آب زمینی آن که خالی از آب بود، 10دانش آموز به داخل مخزن سقوط کردند که چهار نفر آنها به بیمارستان منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

باقر برامکی که با ایرنا گفتگو کرده، افزود: وضعیت نامساعد این مدرسه باعث نارضایتی اهالی روستا شده طوری که والدین دانش آموزان سال گذشته سه هفته از حضور دانش آموزان در این مدرسه ممانعت کردند.

وی بیان کرد: بارها وضعیت تخریبی و فرسودگی این مدرسه گزارش شده و از مسوولان خواستار چاره ای دراین زمینه شده ایم اما تاکنون هیچ اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته است.

برامکی ادامه داد: درسال گذشته نیز بلوکی از بالای دیوار این مدرسه روی یک دانش آموز دختر سقوط کرد و باعث شکستگی پایش شد.

عضو شورای اسلامی روستای برمک گفت: روستای برمک با 700 نفر جمعیت تنها همین مدرسه دبستان را دارد که برای دختران و پسران مختلط بوده اما امسال بسیاری از اهالی دختران خود را به روستای تل سرکوب فرستادند و هم اکنون 60 دانش آموز پسر در آن مشغول تحصیل هستند.

برامکی از مسوولان خواست تا حادثه ناگواری در این مدرسه رخ نداده چاره اندیشی کنند.

وی گفت: فرسودگی این مدرسه هر بیینده ای را به تعجب وا می دارد اما بناچار مردم بچه های خود را به این مدرسه می فرستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر