پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر استاندارد گناوه گفت: 9 قلم کالای خارجی که از طریق گمرک این شهرستان درمدت شش ماه امسال وارد شده بود درآزمون ها مغایر با استانداردهای ملی ایران شناخته و از ورود آنها به بازار کشور جلوگیری شد.به گزارش فکرشهر، قدرت الله شاهین زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت هفته استاندارد افزود: کشورهای چین و تایوان سازنده تولید این کالاها بودند که از امارات عربی بارگیری و به این شهرستان حمل شده بود.وی یادآورشد: این کالاها پس از انجام تشریفات و مراحل قانونی به کشورهای مبدا برگشت داده شد.
کد خبر: ۶۳۴۶
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: مدیر استاندارد گناوه گفت: 9 قلم کالای خارجی که از طریق گمرک این شهرستان درمدت شش ماه امسال وارد شده بود درآزمون ها مغایر با استانداردهای ملی ایران شناخته و از ورود آنها به بازار کشور جلوگیری شد.

به گزارش فکرشهر، قدرت الله شاهین زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت هفته استاندارد افزود: کشورهای چین و تایوان سازنده تولید این کالاها بودند که از امارات عربی بارگیری و به این شهرستان حمل شده بود.

وی یادآورشد: این کالاها پس از انجام تشریفات و مراحل قانونی به کشورهای مبدا برگشت داده شد.

شاهین زاده این کالاها را شامل سشوار، لنت ترمز، کمک فنر، رینگ چرخ ، پکیچ شوفاژ دیواری، لامپ LED، قاشق و چنگال ، خودکار و روغن هیدرولیک عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این اداره براساس وظایف قانونی و ملی خود در زمینه جلوگیری از ورود کالاهای خارجی که با استانداردهای ملی ایران مغایرت داشته باشد، برخورد قاطع می کند.

شاهین زاده اضافه کرد: در راستای بحث استقرار دولت الکترونیک و تکریم مردم این اداره، طرح میز خدمت را در گمرک این بندر در بخش های آزمون ، نمونه برداری، بازرسی و صدور برخی کالاها در برنامه کاری قرارداده که به زودی دایر می شود.

شهرستان گناوه درساحل خلیج فارس و شمال استان بوشهر دارای دو بندر فعال در امر مبادلات کالا با کشورهای حوزه خلیج فارس است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر