پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۳۰
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: جشن بزرگ میلاد مسعود خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور شهروندان عزیز بوشهری از جای جای استان در ساحل زیبای بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، این مراسم که در شب ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و امام ششم شیعیان در سامانه فرهنگی پارک شورا برگزار شد، با برنامه‌های متنوعی همراه بود که حضور پرشور و پرتعداد شهروندان و خانواده‌های بوشهری در هوای متبوع و دل‌انگیز ساحل بوشهر، زیبایی و جلوه ویژه‌ای به این عید پربرکت داده بود.

این جشن بزرگ که با حضور روح‌الله نصرتی عضو شورای شهر بوشهر، دکتر احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری، محمدحسین آریا رئیس اداره املاک شهرداری و رضا رضازاده معاون سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه با اجرای استندآپ کمدی هنرمند کمدین و محبوب بوشهری حسن غلامی ادامه یافت.

اجرای گروه موسیقی هیرون، عرض تبریک عید ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و خیرمقدم به حضار توسط سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، نورافشانی آسمان زیبای خلیج فارس و... از جمله برنامه‌های برگزار شده در این شب به یادماندنی بود.

گفتنی است، برپایی غرفه‌های پخت غذا جهت کمک به ایتام و فقرا، جانمایی بازی‌ها و ورزش‌های تفریحی (نظیر تنیس روی میز ، ترامپولین، مچ اندازی و...)، برپایی غرفه صنایع دستی برای کمک به نیازمندان و... نیز در حاشیه این مراسم با استقبال همشهریان عزیز و خیر بوشهری همراه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر