سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اکنون 8 مجتمع خدمات رفاهي جاده‌ای در استان راه اندازی شده که 8 مجتمع دیگر در حال ساخت و راه‌اندازی است.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست بررسی وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی و بین راهی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه گردشگری با ایجاد مجتمع‌های بین راهی محقق می‌شود گفت: مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي كه در جاده‌ها ساخته شده سبب ايجاد حمل و نقل روان و ايمن و توسعه گردشگري و توريسم مي‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۴
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اکنون 8 مجتمع خدمات رفاهي جاده‌ای در استان راه اندازی شده که 8 مجتمع دیگر در حال ساخت و راه‌اندازی است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست بررسی وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی و بین راهی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه گردشگری با ایجاد مجتمع‌های بین راهی محقق می‌شود گفت: مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي كه در جاده‌ها ساخته شده سبب ايجاد حمل و نقل روان و ايمن و توسعه گردشگري و توريسم مي‌شود.

وی، با اشاره به اينكه استان بوشهر با دارا بودن 8 مجتمع خدماتي، رفاهي بين راهي  نقش مهمی در خدمات به گردشگران و مسافران دارد تصريح كرد: اکنون 8  مجتمع خدمات رفاهی در کنار جاده‌های استان بوشهر در حال ساخت است که تعدادی ازآنها امسال و بخشی هم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیا اینکه 11 مجتمع بین‌راهی دیگر در استان بوشهر نیاز است خاطر نشان کرد: اکنون تعدادی در خواست برای ایجاد مجتمع‏های خدماتی رفاهی بین‏راهی در این استان ارائه شده که اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر موافقت اصولی برای ساخت چند واحد صادر کرده است.

رستمی با تاکید بر نظارت کافی از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی گفت:  باید به نحوه کار ونظافت این مجتمع‌ها نظارت مستمر صورت بگیرد و مجتمع‌هایی هم که در حال ساخت است باید به این پروژه‌ها نظارت فنی و مستمر انجام شود.

وی،به دستاوردهای توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در استان پرداخت و بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی در عملکرد بلند مدت خود در تقویت ارزش‌های اجتماعی راه‌ها، قابلیت بالایی دارند و می‌توان از قابلیت آنها برای رسیدن به اهدافی همچون توسعه پایدار و توازن منطقه‌ای بهره برد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر هم با بیان اینکه اکنون 8 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر فعال است گفت: با بهره‌برداری از8 مجمتع خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر تعداد این واحدها تا سال آینده به 16 واحد می‌رسد.

حمید رضا علم با بیان اینکه توسعه و تجهیز مجتمع‌های خدمات رفاهی یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر است افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان بوشهر به  گردشگران ومسافران در جاده‌های استان بوشهر خدمات‌های گوناگونی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر