جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کودکان بی‌سرپرست بوشهری با حضور در دفتر کار استاندار بوشهر مطالب و دغدغه‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.به گزارش فکرشهر، همزمان با هفته جهانی کودک، دانش‌آموزان یتیم و بی‌سرپرست موسسه بانوی مهر لیان بوشهر با حضور در دفتر کار استاندار بوشهر به پشت میز محل کار وی رفتند و با نحوه رسیدگی استاندار به امورات مردم استان آشنا شدند.در این دیدار صمیمانه، استاندار بوشهر همه کودکان را مانند فرزند خود مورد تفقد و تکریم قرار داد و کودکان نیز با استاندار در فضایی صمیمانه به مانند پدری مهربان درد دل کردند.
کد خبر: ۶۳۷۶
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: کودکان بی‌سرپرست بوشهری با حضور در دفتر کار استاندار بوشهر مطالب و دغدغه‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.

به گزارش فکرشهر، همزمان با هفته جهانی کودک، دانش‌آموزان یتیم و بی‌سرپرست موسسه بانوی مهر لیان بوشهر با حضور در دفتر کار استاندار بوشهر به پشت میز محل کار وی رفتند و با نحوه رسیدگی استاندار به امورات مردم استان آشنا شدند.

در این دیدار صمیمانه، استاندار بوشهر همه کودکان را مانند فرزند خود مورد تفقد و تکریم قرار داد و کودکان نیز با استاندار در فضایی صمیمانه به مانند پدری مهربان درد دل کردند.

کودکان در این نشست خواسته‌های خود را در زمینه زیباسازی شهر و استان بوشهر مطرح کردند و استاندار نیز با حوصله به تمام سئوالات و درخواست‌های این عزیزان پاسخ گفت.

کودکان در زمینه زیباسازی شهر، توجه به ساحل‌سازی، رسیدگی بیشتر به کودکان و توجه به مناطق محروم استان و اجرای فضای سبز و ایجاد پارک های بازی ویژه کودکان مطالبی را بیان کردند.

کودکان در این نشست اعلام کردند اگر اتاق استاندار فضای بیشتری داشت، سایر دوستان خودمان را نیز نزد استاندار می‌آوردیم و استاندار نیز قول داد در فرصت‌های آینده پذیرای کودکان باشد و با تعداد بیشتری از کودکان استان دیدار کند.

استاندار بوشهر در این نشست با تبریک هفته جهانی کودک گفت: ان‌شاالله این هفنه، یک هفته خوب و خوش برای شما کودکان عزیز و دوست‌داشتنی باشد و آرزو می‌کنم در همه مراحل زندگی خود موفق باشید.

دکتر مصطفی سالاری افزود: خدمت‌رسانی به شما کودکان باعث خوشحالی و رضایت خاطر من و همکاران می‌شود و همواره برای ایجاد فضاهای رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان استان تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: شما به اتاق کار بنده آمده و با کار و فعالیت من آشنا شدید و خواسته برخی از شما این بود که در آینده بتوانید در مسئولیت‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کنید که برای رسیدن به این مهم باید به آموزش و تحصیل توجه کرده و تلاش و پشتکار داشته باشید.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به خواسته برخی کودکان در زمینه ایجاد شهر بازی و پارک کودکان در بوشهر خاطرنشان کرد: شهر بازی برای کودکان بوشهر در حال طراحی است و ان‌شاالله تا 18 ماه آینده امیدواریم که به بهره‌برداری برسد و هم‌اکنون در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های این پروژه هستیم.

به نوشته ی سایت استانداری،  کودکانی که به ملاقات استاندار آمدند از دانش‌آموزان مستعد و آینده‌دار استان بودند که مطالب و دیدگاه‌های خود را بدون لکنت و بی‌واسطه با استاندار در میان گذاشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر