سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 3 هزار دانش‌آموز دشتستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.به گزارش فکرشهر، نعمت‌الله غلام‌پور در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور شهرستان دشتستان اظهار داشت: تربیت و آشنایی فرزندان و جوانان امروزی جامعه با افتخارات دفاع مقدس و ارزش‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف اردوهای راهیان نور است.فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان از آمادگی همکاری کامل بسیج دانش‌آموزی با این اردوها خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید از اهداف و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۶۳۸۱
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 3 هزار دانش‌آموز دشتستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش فکرشهر، نعمت‌الله غلام‌پور در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور شهرستان دشتستان اظهار داشت: تربیت و آشنایی فرزندان و جوانان امروزی جامعه با افتخارات دفاع مقدس و ارزش‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان از آمادگی همکاری کامل بسیج دانش‌آموزی با این اردوها خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید از اهداف و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.

غلام‌پور خاطرنشان کرد‌: ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری همه ارگان‌ها یک اردوی سالم و پرمحتوا داشته باشیم و طوری برنامه‌ریزی شود که هر دانش‌آموز به عنوان یک راوی برای سایر اقشار جامعه باشند.

فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 3 هزار دانش‌آموز دشتستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و بیان کرد: کیفیت بخشیدن به این اردوها مورد تاکید قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس گفت: با تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم دانش‌آموزان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم.

سیدحسن لواسانی‌فرد اظهار داشت: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، توجه به اهمیت و برنامه‌ریزی در زمینه کاروان راهیان نور است و لازم است در این زمینه همه نهادها و ارگان‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی برنامه‌ریزی مستمر و مداوم داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع به دلیل تاثیرگذاری در جوانان و دانش‌آموزان افزود: باید در محتوای برنامه‌ها دقت شود تا بتواند آثار دفاع مقدس را در اذهان دانش‌آموزان زنده کرده و آثار ماندگاری را در برداشته باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر