دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۴۶
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کوتاه شدن روند و فرآیند پیگیری سرمایه‌گذاری‌ها یکی از برنامه‌های جدید دستگاه‌های اقتصادی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر صبح شنبه در مراسم تجلیل از یک کارآفرین در بوشهر و رونمایی از کتاب زندگینامه ایشان اظهار داشت: توسعه اشتغال و بهبود وضعیت کارآفرینی یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر است.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خاطرنشان کرد: کوتاه شدن روند و فرآیند پیگیری سرمایه‌گذاری ها یکی از برنامه های جدید دستگاه های اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران و مجموعه سازمانی مربوطه باید موضوع تسهیل‌گری و حمایت همه جانبه از کارآفرینان را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

وی به اهمیت کارآفرینی اشاره کرد و افزود: خصوصیات یک کارآفرین موفق، خلاق بودن، دارا بودن شوق و اشتیاق، عشق به ایده و کار خود، پشتکار، آینده نگری و داشتن روحیه ریسک پذیری است.

زرین‌فر با اشاره به اینکه آقای وطن دست یکی از مصادیق کارآفرینان موفق است، بیان کرد: ایشان در شرایط خاص سال‌های اول دهه ۶۰ که چهره محرومیت بر استان بوشهر نقش بسته بود و استان ما نیز به نوعی درگیر جنگ بود کار صنعت در این منطقه را آغاز کرد و در این مدت گام‌های بسیار بزرگی برداشته است.

وی تصریح کرد: ضمن ارزش گذاری و تحسین ایشان، امیدواریم در فصل جدید، ایشان، فرزندان و همکاران متخصص و دلسوز ایشان کارهای جدیدی را آغاز و همچنان در توسعه استان و اشتغال فرززندان این منطقه موفق باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر