سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی نمایشگاه امکانات و تجهیزات امداد و نجات با مشارکت اعضای کارگروه امداد و نجات در استان بوشهر برپا شد.به گزارش فکرشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر دراین آیین گفت: در این نمایشگاه ایستگاه های نقاشی، بیمارستان صحرایی، فراخوان عضویت و صلح و سلامت برپا شده است.عبدالکریم شعبان زاده افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی مردم با امکانات و تجهیزات و عملکرد امداد و نجات در استان بوشهر است.وی یادآورشد: این نمایشگاه از 19 تا 25 مهر در محل جمعیت هلال احمر استان بوشهر برپا است.
کد خبر: ۶۴۳۴
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی نمایشگاه امکانات و تجهیزات امداد و نجات با مشارکت اعضای کارگروه امداد و نجات در استان بوشهر برپا شد.
به گزارش فکرشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر دراین آیین گفت: در این نمایشگاه ایستگاه های نقاشی، بیمارستان صحرایی، فراخوان عضویت و صلح و سلامت برپا شده است.

عبدالکریم شعبان زاده افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی مردم با امکانات و تجهیزات و عملکرد امداد و نجات در استان بوشهر است.

وی یادآورشد: این نمایشگاه از 19 تا 25 مهر در محل جمعیت هلال احمر استان بوشهر برپا است.

در این آیین همچنین مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر در استان بوشهر برای خدمات رسانی به جانبازان و معلولان استان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، شعبان زاده بیان کرد: تعرفه خدمات ارایه شده در این مرکز ارتوپدی از تعرفه های دولتی پایین تر است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام شده تلاش می شود در حوزه سلامت نیز با راه اندازی درمانگاه تخصصی با دانشگاه همکاری داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر