جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش حماسه نادر به یاد رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در بوشهر برگزار شد.به گزارش فکرشهر، امام جمعه بوشهر شنبه شب در همایش حماسه نادر که با هدف گرامیداشت یاد شهید نادر مهدوی و همرزمانش برگزار شد، اظهار کرد: استان بوشهر نماد ولایتمداری است و جوانان این استان تا پای جان ولایتمدار هستند و از ارزش‎های انقلاب اسلامی‎ دفاع می‎کنند.
کد خبر: ۶۴۵۷
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: همایش حماسه نادر به یاد رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه بوشهر شنبه شب در همایش حماسه نادر که با هدف گرامیداشت یاد شهید نادر مهدوی و همرزمانش برگزار شد، اظهار کرد: استان بوشهر نماد ولایتمداری است و جوانان این استان تا پای جان ولایتمدار هستند و از ارزش‎های انقلاب اسلامی‎ دفاع می‎کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ادامه داد: غرب و بلوک‎های دیگر اگر فکر تجاوز به خاک ایران اسلامی را دارند خوب به یاد داشته باشند که برای دفاع از ایران تنها جوانان بوشهری برای مبارزه با آنها کفایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: آمریکا و هر قدرت دیگری که می‌خواهد بداند در استان بوشهر چندین رئیسعلی دلواری، علامه بلادی و شهید مهدوی وجود دارد باید به استان بوشهر نزدیک شود که بدون شک با نزدیک شدن به استان بوشهر دیگر قادر به ارسال پیامی به واشنگتن نخواهد بود و جوانان بوشهری به آنها پاسخ سنگینی خواهند داد.

صفایی‌بوشهری گفت: شهید مهدوی و همرزمانش از افتخارات بزرگ کشور محسوب می‌شوند و رشادت‎های آنها مصداق عینی اقتدار بوده است.

به نوشته ی فارس، در حاشیه‎ این همایش جعفر حسن‎زاده، منصور مزارعی، محمد زارعی، خداکرم قاسمی، لوینی باقری به عنوان همرزمان شهید مهدوی مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین از قطعه‎ای که توسط ساسان نوری برای شهید نادر مهدوی تهیه شده بود رونمایی و اجرا شد.

از نکات قابل توجه این همایش که در سالن 9 دی مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد با استقبال زیادی همراه شده بود و تعدادی از حاضران در همایش به دلیل کمبود جا ایستاده همایش را دنبال کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر