پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۸۸
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که منابع بانکی شرکت‌های بزرگ استان بوشهر به داخل استان انتقال یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید استان از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و علاوه بر ظرفیت‌های صنعتی در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی، می‌توان به ظرفیت‌های مهمی مثل گردشگری، آبزی‌پروری و کشاورزی اشاره کرد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: گردشگری یک ظرفیت مهم برای استان بوشهر است و فرصت‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که باید به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی به هم‌جواری استان بوشهر با خلیج فارس و داشتن مرزهای طولانی اشاره کرد و ادامه داد: گردشگری دریایی استان بوشهر ظرفیت بسیار مهمی است که تلاش شده از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت لازم صورت گیرد.

گراوند با تاکید بر اینکه زمینه توسعه متوازن استان بوشهر در ابعاد مختلف باید فراهم شود، افزود: شمال استان توسعه چندانی نیافته و از کشاورزی و اقتصاد انرژی بهره‌ای نمی‌برد و وابسته به دریا و تجارت دریایی است، که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگی در سطح استان داریم که منابع آنها خارج از استان است، گفت: باید تلاش شود که منابع بانکی شرکت‌های بزرگ استان بوشهر به داخل این استان منتقل شود و گردش مالی آنها نصیب استان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر