جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امسال چهار هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی دراین استان مصوب شد که از این میزان درنیمه نخست سال دو هزار و 300 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی تحقیق و مصاحبه هسته گزینش استانداری بوشهر افزود: در نیمه نخست امسال 50 درصد اعتبارات تخصیص یافته است که 10 درصد بیش از کل تخصیصی های سال قبل است و این نشان دهنده تحولات مهم اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر است.
کد خبر: ۶۵۳۵
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امسال چهار هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی دراین استان مصوب شد که از این میزان درنیمه نخست سال دو هزار و 300 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی تحقیق و مصاحبه هسته گزینش استانداری بوشهر افزود: در نیمه نخست امسال 50 درصد اعتبارات تخصیص یافته است که 10 درصد بیش از کل تخصیصی های سال قبل است و این نشان دهنده تحولات مهم اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر است.

وی اظهارکرد: سال گذشته اعتبارات عمرانی مصوب استان بوشهر چهار هزار میلیارد ریال بود که تا پایان سال 40 درصد این اعتبار به میزان یکهزار و600 میلیارد ریال تخصیص یافت که عمده اعتبارات سال قبل در پرداخت مطالبات پیمانکاران بود.

موسوی با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه خاصی به زیرساخت های اقتصادی و حل مشکلات در ابعاد گوناگون دارد تصریح کرد: اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به استان بوشهر در سال جاری 20 درصد بیشتر از سال قبل است و این در حالی است که اعتبارات سایر استان ها 20 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به بهبود شاخص های امنیتی و انتظامی در استان بوشهر افزود: افزایش ضریب ایمنی و کاهش تخلفات خشن و جرایم گوناگون در استان بوشهر در نیمه نخست امسال نشان دهنده آرامش، آسایش و بهبود وضعیت امنیتی این استان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هسته های گزینش در انتخاب کارکنان مسوولیت بسیار مهم و خطیری دارند زیرا همه موارد لازم باید در انتخاب کارکنان برای پیشگیری از برخی مشکلات رعایت شود.

وی اظهار کرد: فرایند سالم محیط های کاری و اداری یکی از نتایج مهم کار هسته گزینش است و اگر فعالیت هسته گزینش به نحو احسن انجام شود انتخاب با تدبیر، تدبر و شایسته سالاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه هسته گزینش نقشی مهم در سلامت اداری جامعه دارد گفت: برای همگام سازی دستگاه های اجرایی اصل تدبیر و امید که شعار دولت است باید مد نظر قرار گیرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر