سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۳۵۷
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: 36 سرمایه گذاری جدید  در9 ماهه ی نخست سالجاری به میزان 2700 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته که پیشبینی می شود برای 820 نفر ایجاد اشتغال کند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز در حاشیه نشست با تعدادی از سرمایه گذاران در این مناطق اظهار داشت: هم اكنون زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری، تولید، اشتغال در زمینه های صنعتی، توليدي و خدماتی در تمامي شهرك ها و نواحي صنعتي استان فراهم است.

وی با تشریح الزامات قانونی روند سرمايه گذاري به واجدین شرایط ادامه داد ؛ در سالی که به دستور مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده ، تا کنون تعداد ۳۶ نفر از سرمايه گذاران با کسب مجوز تولید از ارگانهای ذی ربط و با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی اقدام به اخذ مجوز ساخت نموده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر با اشاره به تلاش برای استمرار این روند افزود ؛ این طرح ها در زميني مجموعا به مساحت 17 هکتار در شهرک های صنعتی بوشهر 2، برازجان ، دلوار ، دیر و ناحیه های صنعتی بنک ، بویرات ،دشتی ، گزبلند و لمبدان در حوزه های غذایی ، خدمات، شیمیایی، سلولزی، کانی های غیر فلزی و فلزی به متقاضیان واگذار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به مستثني بودن شهرك هاي صنعتي از قوانين و مقررات شهرداري ها و عدم تحميل هزينه هاي زياد به سرمايه گذار اضافه کرد: هر گونه نقل و انتقال در شهرك هاي صنعتي با هماهنگي شركت شهرك ها انجام مي شود و بر اين اساس طی همین مدت تعداد 54 فقره جواز صنعتي  نیز تمدید یا تغییر نام یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر