چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: اعضای هیئت رئیس شورای شهرستان جم انتخاب شدند.به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری بیان داشت: انتخابات در کمال آرامش  و با وحدت، همدلی و درک متقابل اعضای شورای اسلامی برگزار شد و هریک از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم با رای قاطع انتخاب شدند.وی شوراها را نماد مرد سالاری دینی دانست و گفت: شورا ها اسلامی شهر و روستا برای رشد، توسعه و اعتلای شهرستان تمام تلاش خود کردند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۵۴
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: اعضای هیئت رئیس شورای شهرستان جم انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری بیان داشت: انتخابات در کمال آرامش  و با وحدت، همدلی و درک متقابل اعضای شورای اسلامی برگزار شد و هریک از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم با رای قاطع انتخاب شدند.

وی شوراها را نماد مرد سالاری دینی دانست و گفت: شورا ها اسلامی شهر و روستا برای رشد، توسعه و اعتلای شهرستان تمام تلاش خود کردند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم خاطرنشان کرد: علی(افشین) پریشان با 5 رای به عنوان رئیس، حسین محدثی با 5 رای به عنوان نایب رئیس، محمد باقر رفیعی پور با 5 رای به عنوان سخنگو و غلامرضا یمینی و یدالله امینی نیز با 5 رای به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان جم مشخص شدند.

وی ضمن توصیه به اعضای شورا گفت: اکنون انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم تمام شد و زمان آن رسیده که برای کارهای اصلی، اساسی و رفع نیازمندی‌های مردم شهرستان جم گام برداشته شود.

فرماندار شهرستان جم ابراز امیداواری کرد: اعضای شورای اسلامی شهرستان جم با وحدت، همدلی  و کار جمعی فصل جدیدی در شروع خدمت‌گزاری در شهرستان داشته باشند.

به نوشته ی مهر، نادری در پایان تاکید کرد: همه با هم و هم گام با هم بتوانیم با کار و تلاش جهادی به این قطاردر حال حرکت شهرستان شتاب دهیم و برای تعالی و پیشرفت شهرستان جم تمام توان خود را به کار گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر