چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 489 پروژه عمرانی در دشتی و تنگستان در دست اجرا است.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی اظهار داشت: به منظور اجرای هر چه بهتر طرح‌های عمرانی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر نشست‌های شورای برنامه‌ریزی را به تفکیک هر شهرستان برگزار کرده و طرح‌ها را یک به یک مورد بررسی قرار دادیم.وی به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان دشتی و تنگستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 489 پروژه عمرانی در این دو شهرستان در دست اجرا است که بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این دو شهرستان خواهد داشت.
کد خبر: ۶۵۵۵
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 489 پروژه عمرانی در دشتی و تنگستان در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی اظهار داشت: به منظور اجرای هر چه بهتر طرح‌های عمرانی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر نشست‌های شورای برنامه‌ریزی را به تفکیک هر شهرستان برگزار کرده و طرح‌ها را یک به یک مورد بررسی قرار دادیم.

وی به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان دشتی و تنگستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 489 پروژه عمرانی در این دو شهرستان در دست اجرا است که بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این دو شهرستان خواهد داشت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: زمان بندی اجرای پروژهها به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و اعتبارات مورد نیاز نیز بر اساس پیشرفت پروژه‌ها و سرعت اجرای آنها اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌ها از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد تاکید بوده است و این نظارت‌ها باعث بهبود وضعیت اجرای طرح‌ها خواهد شد.

رستمی تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با هم برای اجرای طرح‌ها می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات اجرای طرح‌ها داشته باشد و تلاش داریم تا بهترین همکاری‌ها در این زمینه در سطح استان انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده خواهیم کرد تا شاهد رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر