سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: هنرمندان هشت استان درجشنواره تئاتر منطقه چهار کشور در این شهرستان شرکت می کنند.به گزارش فکرشهر، علیرضا سبحانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جشنواره فجر امسال در چهار نقطه از مراکز استان های کشور برگزار می شود که با رایزنی و پیگیری های فراوان میزبانی یکی از این نقاط به شهرستان گناوه در استان بوشهر واگذار شده است.وی اظهارکرد: استان های قزوین، خوزستان، اصفهان، همدان، اردبیل، لرستان، کهگیلویه وبویراحمد و هرمزگان در این جشنواره شرکت خواهند کرد که 24 مهر وارد این شهرستان می شوند.
کد خبر: ۶۵۵۸
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: هنرمندان هشت استان درجشنواره تئاتر منطقه چهار کشور در این شهرستان شرکت می کنند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا سبحانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جشنواره فجر امسال در چهار نقطه از مراکز استان های کشور برگزار می شود که با رایزنی و پیگیری های فراوان میزبانی یکی از این نقاط به شهرستان گناوه در استان بوشهر واگذار شده است.

وی اظهارکرد: استان های قزوین، خوزستان، اصفهان، همدان، اردبیل، لرستان، کهگیلویه وبویراحمد و هرمزگان در این جشنواره شرکت خواهند کرد که 24 مهر وارد این شهرستان می شوند.

سبحانی اضافه کرد: حدود 250 نفر از هنرمندان ناب کشور بمدت پنج روز نمایش های خود را روی صحنه می آورند و در پایان سه گروه برتر به جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور راه می یابند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: برپایی این جشنواره یک رویداد مهم فرهنگی با توجه به شعارسال دراین شهرستان است که فواید و مزایای فراوانی بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره علاوه بر این که اهداف خوبی در بخش فرهنگی بدنبال دارد، در معرفی این شهرستان و رونق گردشگری اثرگذار و کارساز خواهد بود.

سبحانی گفت: با توجه به این که شهرستان گناوه را بیشتر به عنوان شهر اقتصادی در کشور می شناسند درمدت برپایی این جشنواره تلاش کردیم که در بخش فرهنگی نیز بهتر و بیشتر معرفی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر